Spring naar bijdragen

Voorgoed?


Desimuis

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik stel me ff voor als Desimuis. Ik ben een jaar of 9 gestopt met dwangmatig drinken als iets in mijn leven tegenzat of ik teveel druk op me voelde.Ik had net een echtscheiding erop zitten en toen ik een nieuwe relatie kreeg vond ik het welletjes. Samen met mijn vriend besloten dat ik een opname deed. Heb ik gedaan voor 5 maanden maar het is vlug daarna weer fout gegaan. Theorie kun je leren maar de praktijk is toch ff anders! Daarna ging het vaak mis soms na maanden soms vaker. Tot ik besloot via verslavingszorg Antabus te gebruiken. Hier ben ik ook 1,5 jaar clean geweest tot een dienstdoende verslavingsarts zei dat dit niet goed voor mij was omdat ik een pace-maker had voor mijn hart. Ik ben toen gauw gestopt met Antabus en dacht dat ik het nu wel alleen kon. Je raad t al. Dan 8 maanden goed dan weer om de 2 weken en ga zo maar door. Ik had ook toendertijd een neuroloog omdat ik in 1997 een hersenbloeding heb gehad die me vertelde dat de oorzaak daar lag en als de prikkels zoals negatieve dingen te hoog opliepen ik me aangewend had dit te verdrinken. Omdat ik me dan goed voelde.Dit was dus een verslaving geworden. Door de terugvallen heb ik vaak ruzie gehad met mijn huidige man en kinderen omdat ik op zo'n moment een agressieve dronk had wat niet bij me past. Mijn man heeft alles voor mij gedaan en dit wil ik stoppen. Ik ben een cursus aan het volgen bij Hersenz om beter met mijn gedachten en gevoelens om te gaan. Nu heb ik vorige week besloten om Refusal te gaan gebruiken daar mijn huidige huisarts mij heeft overtuigd dat dit op mijn hartsituatie werkt. Ik sta hier nu ook helemaal achter. Mijn gezondheid en het welzijn van mijn omstanders gaan voor! Ik hoop door jullie steun dit vol te houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...