Opa Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hallo allemaal,Ja ik ben Opa, ben 56 jaar en kom uit Apeldoorn.Ben net 3 dagen zonder alcohol, voel me &****& , maar het gaat.Loop na de uitzending van Netwerk, hier rond te kijken en te denken: "zal ik het doen of zal ik niet doen?"Gewoon gedaan dus pfff.Groetjes Opa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hallo Opa,Welkom hier, al 3 dagen zonder Goed dat je naar dit forum bent gekomen.Praat gerust mee bij ditjes en datjes.Ik ben gestopt met alcohol op 12 juli en ziehet is vandaag 22 augustus.Enkel door dit forum ben ik reeds zover.Ik lees hier veel en leer elke dag.Tot schrijfs,Macha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 opaniet op twee gedachtes hinkelengewoon doengoed is het niet, beter worden kan/mag hetheel erg goed dat je de stap gemaakt hebtwelkomkom naar ditjes en datjes lees en reargeer meesucces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Welkom opa,hoop dat je hier datgene vindt wat je hoopt.Wel ff confronterend hoor (ik ben 55, maar voel me soms 30 en soms 80, maarvind dan opa bij 56 toch even slikken), nou ja slikken dus.Bij ditjes en datjes meer te lezen en te schrijven,succes!!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Welkom opa , goed dat je hier bent , drie dagen zonder is al een goed begin,nu is het volhouden , mijn vraag is ben je al eerder opgehouden met alcohol,Maar er is hier erg veel steun dus kom naar de dagdraad toe, Wens je heel veel suc66666666666666Groetjes van meeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Opa welkom op het forum: een dappere opa dus! gewoon verder mee aan het werk gaan joh, heb je wat te verliezen?? nee er valt heel veel te winnen. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden