Ron164 Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 beste Allemaal,ik ben Ron, 43 en drink nogal teveel biertjes. het is de afgelopen jaren behoorlijk uit de hand gelopen en wil hier een eind aan maken. na de uitzending van Netwerk vond ik dat ik maar eens actie moest ondernemen.ik hoop dat ik hier wat hulp kan krijgen van anderen.misschien is er ook iemand die net begint, zodat we elkaar kunnen ondersteunen.ik hoop tot horens en succes aan iedereen!!on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hoi ron,welkom op het forum!er zijn inderdaad veel mensen die net zijn gestopt of nog moeten beginnen. kom erbij op het dagdraadje, hier kletsen we heel wat af maar het belangrijkste is dat je hier al je vragen kan stellen aan "ervaringsdeskundige" en steun kan krijgen van mensen die gelijk met je oplopen.bye the way,je profiel staat open! dat houdt in dat iedereen je gegevens kan zien.ik zal direct een mailtje sturen naar de moderator om dit voor je op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hallo Ron,Welkom hier en veel succes met het niet drinken!Je hebt een goede keus gemaakt en zoals je op TV zag kunje je ook aanmelden voor de online behandeling, zie het hoofdschermvan ADB. Ik heb zelf zoiets van, als je je keus eenmaal echt hebt gemaakt, is het zinvoler ook helemaal voor te gaan, en dus alle hulp die je aanspreekt, ook aan te spreken.tot ziens op ditjes en datjesJanesinds 4 aug. geen alcohol meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ron164 Geplaatst 22 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 hallo tasseke,bedankt voor je reactie en de actie voor mijn profiel. ik heb nog geen ervaring met forums zoals je ziet haha.wat is overigens het dagdraadje?groet,Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Nog ff Ron,Bij werking forum heeft Tactive wat geschreven over het afdekken van je profiel.De meesten van ons voelen zich te kwetsbaar om dat zichtbaar voor anderen te houden.Ook nog niet aangemelde ADB-ers kunnen het forum lezen.gr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Welkom Ron,het dagdraadje vind je bij "Ditjes en datjes". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ron164 Geplaatst 22 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 dankjewel Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Ron 164 welkom op het forum! Ik ben me wezenloos aan het schrijven aan al die nieuwe instromers die het programma hebben gezien dus zoals je ziet ben je niet de enige!!! Steun genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden