Haze Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hoi allemaal,Ik ben hier ook terecht gekomen naar aanleiding van de uitzending van Netwerk.Het leek mij niet onverstandig en ook erg interessant om eens een kijkje te nemen op dit forum, het is hoe dan ook altijd leerzaam. Over mijn 14 jaar lange alcoholverslaving met vele downs, maar ook enorme up's zal ik nu niet gelijk losbarsten, ik kijk liever eerst even over jullie schouder mee en wie weet lees ik iets nuttigs, of kan ik iets nuttigs vertellen.groet en bedankt,Haze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Goedenavond Haze,Welkom op dit forumgoed van je dat je hier bent gekomen,Wens je veel sterkte toe.Groetjes Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Hallo Haze,ook een warm welkom hier,lees gerust en reageer wanneer het zo voelt,op ditjes en datjes gebeurt het allemaalen ik hoop dat je net zoveel aan dit forum hebt als iken velen met mijHaze klinkt als een vrouw, maar je icoontje is een man.Vorige week was er ook wat verwarring over, vandaar dat ik hetr even meld,gewoon nieuwsgierig dus eigenlijk,welterusten voor straksJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Welkom Haze op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Haze Geplaatst 31 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2009 Dankjewel voor jullie hartelijke welkom!! Oke, op 'ditjes en datjes' ga ik eens rustig rondlezen.Ohh, jane4, Haze is wel heus mannelijk hoor, het is de naam van een wietplant (aan blowen doe ik niet, maar ik heb toch deze naam)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst 1 september 2009 Hallo Haze, wees welkom en kijk maar eens rustig rond, een fijn eerste dag! Groeten A.S. = annasophie, we doen hier erg veel met afkortingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2009 Rapport Share Geplaatst 1 september 2009 Mogge Haze(slaapje)nou ik ben nooit te oud om te leren,heb niet zo veel verstand van wiet,maar ik vind het wel fijn te weten of ik naar een man of vrouw typefijne dagJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden