marcodimitri Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hallo allemaal, mijn naam is Marco. Ben 43 jaar en begin steeds meer te drinken. Heb mensen om me heen die heel lief zijn, maar er niet echt mee over kunt praten. Zie dat dat hier wel gebeurd. Alleen ben heel slecht met computers..hahah. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot hoors Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hoi Theemuts en Dimitri,heb het al ff gedaan, no tnhxnJaneOnder bericht staat vertel het moderator, simple comme la jour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Marco, als je naar HOME gaat (rechts boven in je scherm) kun je verschillende draadjes (discussies over onderwerpen) aanklikken.Iedereen dag maakt de eerste die wakker is en on-line (een soort ongeschreven afspraak) een nieuwe discussie aan met de naam en datum van de dag.Je kunt je voorstellen bij Wie-is-wie, dat is een hoekje van het forum waar allemaal nieuwe mensen zich kunnen voorstellen.Daarna kom je gezellig op de dagdraad, en kun je alles kwijt wat je wil.Voor tips en adviezen kun je terecht bij Tips en Adviezen (ook via HOME te bereiken).Ik hoop dat ik het zo een beetje uitgelegd heb. De rest wijst zich gaande weg wel.Veel succes en succes met stoppen/minderen met drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcodimitri Geplaatst 30 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2009 Hoi Jane. Bedankt. Ik ben namelijk heel slecht met de p.c. Ik moet maar steeds denken aan; "je moet het zelf doen, maar je kan het niet alleen"! Fijne dag hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2009 Jij ook Marco,enne ik kan het ook niet alleen hoor,daarom zit ik hier ook,en samen lukt het me/ons heel aardigdus ik blijf voorlopig hier nog wel.Kom je meedoen op ditjes en datjes?groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcodimitri Geplaatst 1 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2009 Oke, bedankt Houtje. Zal het proberen. Heb namelijk altijd ruzie met de p.c. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden