Spring naar bijdragen

Ook nieuw

Hilde

Aanbevolen berichten

Afeglopen weekend aangemeld, ik ben het ook zo zat..... Iedere dag spijt van de vorige dag als ik weer door ging drinken, om te slapen, rust in mijn hoofd te krijgen de "problemen"de baas te kunnen. Onzin natuurlijk. Los van het forum hoop ik ook dat de ondersteuning via de internetbehandeling mij zal helpen. Mijn hoop is, sociaal drinkgedrag ( alleen 1-2 glaasjes in het weekend). Ben echter bang dat dat niet haalbaar is.

Hilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gaan drinken omdat ik problemen had. Het is heel geleidelijk gegaan totdat je merkt dat het drinken problemen op gaat leveren, zit je dus dubbel in de pech. De problemen die er waren ben ik wel de baas, het probleem wat erdoor is gaan ontstaan, drinken dus ( nog) niet........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Hilde,

Welkom ,

Knap van je hoor dat je hetzelf inziet ,
dat je een probleem ermee hebt,
minderen is voor mij niet gelukt dus voor mij geen alcohol meer.

We schrijven op ditjes en datjes als je er naar toe komt ,
kun je mee schrijven.

Wens je sterkte ermee

Groetjes Meiske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Marita!
en wat goed dat je nu dus al aan de 10e dag bezig bent.
Ik hoop dat mensen je weten te vinden want je bent aangehaakt aan iemand anders zijn draadje, meestal maakt iedereen zijn/haar eigen voorsteldraadje. Maar het gebeurt vaker, iedereen zoekt zo de weg hier en het komt allemaal goed. Misschien heb je de ditjes en datjes al gevonden, hierop is per dag een aparte draad aangemaakt, door degene die het eerste op is (of nog niet kon slapen). Ik hoop dat je hierop meeleest en inhaakt wanneer je je daartoe geroepen voelt, het is een plek waar veel steun vandaan komt, je je vragen kunt stellen en kunt reageren op wie er maar wat bij jelosmaakt.
Veel succes op je pad en zolang je elke dag maar weer denkt: vandaag laat ik de eerste staan, dan is die maand zo voorbij, en wie weet.....?
groetjes Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Hilde,

Goed dat je de stap hebt genomen wat te doen aan je alcohol gebruik.
Het feit dat je erkent dat je een probleem hebt met alco is al goed.
Dat heeft bij mij lang geduurd. En zolang je dat niet erkend, blijft stoppen lastig of lukt het niet.

Veel suc6 hier.

Ps. Marita ook jij welkom hier!

Lieve groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...