Spring naar bijdragen

Donderdag 5 oktober


Gast

Aanbevolen berichten

Jeempie Jannigje, wat een naar bericht. Datis een klap, zeg. Ik weet even niet anders te zeggen dan je veel sterkte te wensen. Ik kan me voorstellen dat dit bericht helemasl moet " landen" bij je. Wat een teleurstelling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och @Jannigje wat een naar nieuws zeg! Je hoort nog weleens berichten dat die cbj olie (cannabis) ofzo helpt,  misschien is het het proberen waard? Heel veel sterkte en ik duim voor je! :rose:

bewerkt door Sheila
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat Was t weer voor vandaag. Mijn bijdrage. 

En, omdat de originele door de moderator weggehaald is nog maar een keer:

Fleurje... mocht t je weer niet bevallen...dat zij dan zo. Ik mag ik zijn, zolang ik anderen niet opzettelijk bezeer,  zonder bespot, uitgescholden of ver-flubberd te worden.  Dat recht heb jij niet!

En als niet, dan niet. De strijd ga ik niet aan. Ik zoek gewoon een an dere plek. Net zolang tot die er niet meer Is. That's what I am. Ik kan niet anders. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jopie:

Fleurje... mocht t je weer niet bevallen...dat zij dan zo. Ik mag ik zijn, zolang ik anderen niet opzettelijk bezeer,  zonder bespot, uitgescholden of ver-flubberd te worden.  Dat recht heb jij niet!

*deel bericht verwijderd door moderator* Wanneer heb ik jou uitgescholden of bespot??

En hoe denk jij te weten datt je anderen niet bezeert. Opzettelijk of niet? 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...