Spring naar bijdragen

engeltje

engeltje

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ,ik ben engeltje en ik ben bang ,weet niet goed hoe ik moet beginnen maar ik drink teveel en ik wil er vanaf een paar dagen lukt het me en dan weer dagen niet ook mijn vader en moeder waren alcolist helaas heb ik ze niet meer ,heb een rotleven achter de rug met een dominante man maar na 20j durfde ik de scheiding aan te vragen ,ben nu weer gelukkig getrouwd met me jeugdliefde en heb niet de hemel op aarde gekregen maar het paradijs en toch kan ik niet van de drank afblijven ,hij probeer me te helpen maar is niet altijd thuis door de weeks voor zijn werk. heb nu deze stap genomen kijken of het me nu lukt ,zit op dit moment gewoon te janken maar het zal me verdomme lukken om van die drank aftekomen met jullie steun :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom engeltje! Je hoeft niet meer bang te zijn. Je moet je nu inprenten dat je voorlopig compleet machteloos staat tegenover de drank. Dus... eerst even flink afkicken, die zooi uit je lijf en dan zie je wel weer verder. Stel je een doel voor ogen en weet dat je er een beter leven zonder angst voor terug krijgt. Als het mij lukt lukt het jou ook :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal ,dit is me 4e dg ,ben gisteren na amsterdam geweest en heb op verschillende terrasjes gezeten met me vriendin en thee gedronken,overall geweest maar wat me opviel is, dat we kwamen studenten tegen zowel jongens als meisjes en vond het raar om te zien hoe zij over straat met een drankje in hun handen zongen en zo ,ben blij dat ik aan de thee zat ,gek he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...