30031966 Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hallo ook ik wil graag op deze voor mij nieuwe manier stoppen met drinken van alcohol,ik ben al 20 jaar een zware drinker waardoor ik in het verleden menig probleem op mn hals haalde.Ik wil de tweede helft van mijn leven graag op een normaale manier meemaken (zonder alcohol)ik heb meerdere pogingen gedaan om te minderen maar elke keer na een tijdje zat ik op mn oude nivo dus nu maar besloten om radicaal te stoppen want minderen kan ik niet.Eens een alcohollist altijd een alcohollist.Ik sta nu 10 dagen droog en het valt me mee,allen in slaap komen is lastig.Ik hoop dat ik het hier met jullie hulp vol kan houden yevens hoop ook zelf een bijdrage te kunnen leveren.Groeten 30031966 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Welkom 30031966Tja wat je zegt men is nooit te oud om te leren (af te leren)Klinkt heel zwaar al 20 jaar?????Maar knap van je dat je gestopd bent,ben het met je eens stoppen is wel makkelijker dan minderen , dan heb je al een voorsprong ,en je besluit staat vast.dus nu volhouden he,en ja slecht slapen in het begin komt voor ,maar verdwijnt wel weer na een tijdje, dus dat komt goed.Ik ben er ook zo een die wil nog van haar oude dag genieten , en het bevalt me best ,ik heb er een hoop plezierige dingen voor terug gekregen Kom naar ditjes en datjes daar zijn vele mensen die zullen helpen en steunen.Groetjes Meiske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 peetjewelkomstoppen met alcohol is de beste manier om grip te krijgen op je levenkom naar ditjes en datjes om mee te lezen,te denken en te reargeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hallo Peetje,welkom hier en op ditjes en datjesik hoop dat je hier zult vinden wat je nodig hebten zult geven wat je te bieden hebt10 dagen droog, dat is niet niksop naar de 11e(en die is precies hetzelfdeals de 12e en de 10eje kreeg wat je verdiendeHerman van Veen)Wat je verdiende Peetje is dusde eerste niet nemenen je steeds beter gaan voelenen je welkom gaan voelen hierJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden