Mai Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 9 uur geleden zei fleurtje: Mai, er is voor mij weinig ontsnappen aan. Als ik aan jou denk, denk ik aan hannah nummer 1. Maar ook aan Pietje Parel. Aan t forum waar ik zat toen ik hier de zoveelste ban had. Van die ene dame met haar mooi gekleurde nagels. Ze had rood haar en schilderde vaak. Ze had een dinnetje. Eentje met hond en kar. De enige echte. Ze zijn niet dood toch? Jawel Fleur Bij mijn weten wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 1 uur geleden zei Mai: Jawel Fleur Bij mijn weten wel PP ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Ik meld me droog voor de dagpact. Vanavond naar een "vreemde" AA groep geweest, anders en ook weer geleerd, maar vooral me thuis gevoeld. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 1 uur geleden zei fleurtje: PP ook? Bij mijn weten wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 september 2017 Rapport Share Geplaatst 8 september 2017 Fleur mooi mens Meer info heb ik niet We roddelden niet Er waren signalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden