fgfg Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 ik zoek hulp om te stoppen om te stoppen met drinken drink nu ...vandaag al 6 halve liters bierheb - nog- vrouw en 2 kinderen ...heb via AA gepoogd 3 x geen succes....als ik zo doorga ik had net 9 dagen niet gedronken -,mijn vrouw wil scheiden- dan heb ik geen reden meer om verder te leven ik heb thuis begeleiding maar die praat ik zo in de hoek als ik wil dus dat werkt niet AAA werkt niet bij mij wie kan me helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fgfg Geplaatst 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 dank je voor je reactie theemutsja ik ben gewend -in slechte tijden - 10 halve liters bier per dag te drinken ...vraag niet hoe ik dan als man /vader in het gezin sta op dit moment heb ik nog 4 halve lieters staan ... Als een AA waar ik in de afgelopen 15 jaar 3 x ben geweest maanden achtereen.... me niets heeft opgeleverd en mijn thuis begeleidster me tactus site aanbeveelde waardoor ik hier kwam dan wil ik echt hulp en persoonlijk graag ...als dat niet mogelijk is - heb net mijn thuisbegeleidster gebeld- dan is er denk ik weinig of geen hoop meer voor me en mijn vrouw en kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fgfg Geplaatst 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 als ik gelukkig zou zijn had ik geen eens drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fgfg Geplaatst 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: theemutsAls je door blijft drinken, weet je 100% zeker dat je niet gelukkig wordt. Denk je niet? klopt maar als ik dood ga dan graag op plezierige manier....mijn vrouw en kinderen ben ik al kwijt ....wat blijft er over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 fgfgwat er nu nog overblijft...dat ben jijzelf.Stop eerst voor jezelf en zie dan verder, dag per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fgfg Geplaatst 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: theemutsBen je je vrouw en kinderen kwijt? In je eerste bericht zei je dat je ze nog hebt. Dat kan toch niet zo snel gegaan zijn? officieel ben ik ze og niet kwijt 17 jaar getrouwd en jongen van 15 en meisje van 12 officieuus ben ik ze kwijt .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 fgfg de eerste stap heb je gezet,gefeliciteerdstap twee;laat de drank staangewoon nu doenvandaag is de eerste keer dat je het doettijdstip is nu 14.27 uur,einde drankbestaanmorgen ochtend neem je opnieuw de stap om geen alcohol te nuttigendit doe je dag na dagvoor ondersteuning ,complimenten enóf een schop onder je kont kom je naar ditjes en datjeswat wij kunnen kan jij ookwees en blijf eerlijk tegen jezelf en neem het roer van het leven weer in eigen handkortom niet miepen maar doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fgfg Geplaatst 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: theemutsBen je je vrouw en kinderen kwijt? In je eerste bericht zei je dat je ze nog hebt. Dat kan toch niet zo snel gegaan zijn? ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag als het zo simpel was had ik dit forum niet gebruiktja ik weet via aa dat je van dag tot dag moet denkenken hun stappen plan na 12 jaarik zoek iemand die me als persoon kan overhalengeen algemene info ....die kan ik iedereen ook geven IK heb een probleem en vraag niet om standaard advies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 fqfq je hebt je profiel open staan verander even je naam enzOverhalen?????? Jou fqfq als je wilt stoppen zul je er in de eerste plaats zelf achter moeten staan , je vrouw en kinderen verliezen is al heel erg.Ikzelf heb de AdB internetbehandeling ,misschien ook iets voor jou?????Proberen zou ik zeggen In ieder geval heel veel sterkte Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fgfg Geplaatst 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: meiskefqfq je hebt je profiel open staan verander even je naam enz groetjes en veel sterkte weet ik ...ik heb geen geheimen op dit gebied iedereen mag het lezen was dus bewust maar thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 geen enkel advies is hier standaardwat standaard is ,is het feit dat jezelf aan de drank begonnen bent en je erzelf mee kan/moet stoppenluisteren en feedback geven is hier nooit standaardwerken aan je probleem met veel meedenken en ondersteunen door ons,lotgenoten en ervaringsdeskundigen,is waar onze hulp uit bestaatvelen van ons hebben hier een contact opgedaan voor persoonlijk contactlees en reargeer meeweet echter dat niemand van ons je een kant en klare oplossing kan gevende oplossing zit in jou zelfmeehelpen met zoeken willen we wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oleander01 Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 fgfg,Omdat jij je ongelukkig voel, stort ook de rest van de wereld in elkaar.Zorg in ieder geval dat jij je weer gelukkig begint te voelen door de eerste stap te zetten en te stoppen met drinken, een keer per dag.Het moet kunnen.Change your mind set. Alleen JIJ hebt daar controle over.Niet opgeven, gewoon DOEN!!!!!!!!!En je weet van jezelf wel dat je het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 FGFG, (vreemde naam)Ik zeg, lees mijn kennismaking ook een door van een maand of 2 geleden. (En de reakties daarop)We hebben heeeel veel gemeen. Inclusief 10 halve liters per dag, inclusief vroeg drinken, inclusief het gezinsleven. Ik rond vandaag met succes de 6e droge week af en het is goed te doen hoor! Niet altijd makkelijk, maar het lukt. Moeten dingen allemaal makkelijk zijn trouwens? Dacht je dat je gezin het altijd makkelijk met je heeft gehad als gevolg van de drank? Heel belangrijk is wat onze forumgenoten zeggen, Het moet van JEZELF komen. Waarom zou je niet? Het is echt fijner zo hoor.Wees de ellende voor nu je vrouw en kinderen er zijn. Als ze straks weg zijn kun je me helemaal een hand geven. Dat wil je niet hoor. Wees verstandig. Laat het drinken staan !Op mijn kennismaking lees je wat ik allemaal aangewend heb. Ook AA, maar nog wel meer. Hier ben je in ieder geval aan een goed adres en ieder begrijpt je. Je kan alles (op dit gebied) kwijt en er is altijd steun. Lees de dagdraad en als je wilt mag je me ook persoonlijk berichten. Ik heb er ook veel aan gehad en nu nog. Succes !Suffertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 beste fgfg, heftig verhaal en ook al 3xaa en dat heeft helaas niet geholpen. nou ik hoop dat je hier wel wat aan hebt en aan de online behandeling. ik wens je veel succes en sterkte toe.groetjesrotjeknor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fgfg Geplaatst 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: SuffertjeFGFG, (vreemde naam) Ik zeg, lees mijn kennismaking ook een door van een maand of 2 geleden. (En de reakties daarop) We hebben heeeel veel gemeen. Inclusief 10 halve liters per dag, inclusief vroeg drinken, inclusief het gezinsleven. Ik rond vandaag met succes de 6e droge week af en het is goed te doen hoor! Niet altijd makkelijk, maar het lukt. Moeten dingen allemaal makkelijk zijn trouwens? Dacht je dat je gezin het altijd makkelijk met je heeft gehad als gevolg van de drank? Heel belangrijk is wat onze forumgenoten zeggen, Het moet van JEZELF komen. Waarom zou je niet? Het is echt fijner zo hoor. Wees de ellende voor nu je vrouw en kinderen er zijn. Als ze straks weg zijn kun je me helemaal een hand geven. Dat wil je niet hoor. Wees verstandig. Laat het drinken staan !Op mijn kennismaking lees je wat ik allemaal aangewend heb. Ook AA, maar nog wel meer. Hier ben je in ieder geval aan een goed adres en ieder begrijpt je. Je kan alles (op dit gebied) kwijt en er is altijd steun. Lees de dagdraad en als je wilt mag je me ook persoonlijk berichten. Ik heb er ook veel aan gehad en nu nog. Succes ! Suffertje vreemde naam? whats in a name ?en ik heb gewoon mijn initialen genomen 2x van mijn eerste 2 namen die ik in het echt heb dit btwvoor de rest bedankt voor je advies en je tips.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hallo fgfg,welkom op dit forum,Is alles goed met je?Zijn de andere 4 nog opgegaan of heb je ze weg kunnen kiepen?Ik hoop dat laatste,uit wegkiepen kreeg ik altijd veel krachtmaar ik deed het altijd pas als ik al veel te ver heen waskom je morgen nog terug op het forum fgfg?Ik denk dat je wat steun nu heel goed kunt gebruikenveel moed en kracht wens ik voor jeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 welkom fghg (of weet ik veel...neem ff een andere naam joh!)maar goed, wees heeeeel eerlijk tegenover jezelf. Kijk, als je "in principe" toch niet echt wilt stoppen....en dat weet de alcoholist zelf het beste...dan lukt geen enkele methode, forum of geen forum..Die hoop die je nog maar weinig hebt, verander die nu in een optimisme! Er zijn hier zoveel mensen die een totaal ander mooier leven hebben gekregen zonder drank, waarom zou dat niet voor jou gelden?Proberen en volhouden.Morgen drink ik 2 weken niets...oh ik ben er nog lang niet, maar ben wel hoopvol.Je kan alles kwijtraken, maar als je jezelf kwijt raakt is nog het ergste. Stop alle energie nu in jezelf en probeer toch..van al die drank is nog nooit iemand gelukkig geworden. Toch? Liefs en kom op he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fgfg Geplaatst 7 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: Beatewelkom fghg (of weet ik veel...neem ff een andere naam joh!) maar goed, wees heeeeel eerlijk tegenover jezelf. Kijk, als je "in principe" toch niet echt wilt stoppen....en dat weet de alcoholist zelf het beste...dan lukt geen enkele methode, forum of geen forum.. Die hoop die je nog maar weinig hebt, verander die nu in een optimisme! Er zijn hier zoveel mensen die een totaal ander mooier leven hebben gekregen zonder drank, waarom zou dat niet voor jou gelden? Proberen en volhouden. Morgen drink ik 2 weken niets...oh ik ben er nog lang niet, maar ben wel hoopvol. Je kan alles kwijtraken, maar als je jezelf kwijt raakt is nog het ergste. Stop alle energie nu in jezelf en probeer toch..van al die drank is nog nooit iemand gelukkig geworden. Toch? Liefs en kom op he!! als er zoveel mensen allleen over mijn naam vallen ben ik dus duidelijk op het verkeerde adres ik laat altijd iem in zijn /haar waarde blijkbaaar kijken jullie alleen naar de naam van iem en hoor ik om die reden hier niet thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fgfg Geplaatst 8 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2009 nou mijn vrouw dacht ik vanochtend geld uit haar portemonaie had gehaald en na 23 min zoeken kwam ze er achter dat ze het zelf verstopt had en met moeite kon ze excy=uses aanbieden...ik ben klaar met haarIK wil nu scheiden ...en het ergste was datze alles zei waar mijn zoon van 15 bij was ,iets wat ik nooit zou doenonvergeeflijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fgfg Geplaatst 8 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2009 quote: Originally posted by: theemutsfgfg, Over mijn naam heb ik ook diverse opmerkingen gekregen toen ik hier een week of vier voor het eerst binnenwandelde. Schouders opha- len en niet mee zittten, of een roepnaam erbij zetten. We hebben hier een CPAS met de roepnaam Corrinne. We kunnen jou Franciscus noemen. Frank be- staat al. Thé zucht....heb al een mod gevraagd of ie deze topic naat ditjes en datjes kan verplaatsentheemuts..dank je....alleen ik ga niet mijn naam verloochenen ik heet gewoon gewoon frank c' est tout2e naam is gerard hoop dat deze discussie over mijn naam hierbij gesloten is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst 8 september 2009 heb de discussie op het forum gevolgd, blijf.... aub blijf... as Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oleander01 Geplaatst 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst 9 september 2009 fgfgHeel goed gezegd.Dat gezeur elke keer weer over jouw naam. Het moet een keertje afgelopen zijn.Er zijn veel personen met echt rare namen die zich melden voor dit forum. Jj niet bijgerekend!!!!!!!!!!!!!!!Gewoon niks van aantrekken. Kinderachtig vindt ik hun gedrag.Gebruik je tijd voor nuttige duscussies op dit forum.To the point now.Dat je vrouw je wantrouwt komt door jouw gedrag.En dat ze moeilijk haar excuses kan aanbieden, komt waarschijnlijk ook door de totaal scheve verhouding tussen jullie 2.Verwacht voorlopig niet dat het 1, 2, 3 koek en ei wordt tussen jullie.Je moet de schuld bij jou zelf zoeken.Een vrouw moet trots kunnen zijn op haar man, en dat is in jouw geval niet zo neem ik aan.Het is al erg genoeg als je je vrouw moet verliezen, maar aub, verlies ook je kinderen niet.AUB. Werk aan jezelf en het komt zeker goed.Het kost een fractie van een seconde om je in de vingers te snijden, maar duurt heel lang voor die wond weer genezen is.Feit is wel dat het geneest!!!!!Je verwacht te veel van je vrouw, en je steekt niet je hand in eigen boezem.Doe er wat aan, temninste voor jezelf.Wees kritisch tegenover jezelf, erken je fouten en corrigeer ze.Het is te doen.Veel sterkte en alle wijsheid toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
oleander01 Geplaatst 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst 9 september 2009 Hi fgfg"It is important to understand how much your own happiness is linked to that of others.There is no individual happiness totally independent of others"Th 14th Dalai Lama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 september 2009 Rapport Share Geplaatst 10 september 2009 beste FGHGgaat het een beetje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden