lidia Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Sheila, dat probeer ik steeds, slepen ook, maar dan gaat het venstertje bibberen. Erg frustrerend, ligt een paar cm van elkaar af en gaat toch niet. Te groot is niet het probleem. De optie plakken zit niet in dat venter, heb er wel eens meer last mee gehad, naar internet toe, maar dacht dat ik nu handig genoeg ben. Nou ja, komt nog wel eens iemand langs die ik het zal vragen. Herinner me dat het me een keer wel gelukt is,maar mss vanuit iets anders of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Dikke knuffel van mij Herstel.. het is tenslotte ook een man hé, soms kunnen die er niets aan doen (zeggen ze) er zijn veel uitzonderingen hoor Kohtje, Lars.. Quinn.. etc.etc Trek het je niet teveel aan, ze is in goeie handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Alle knoppen geprobeerd. Het is vreemd, ik ben geen geduldig mens, maar als ik zoiets niet voor elkaar heb, baal ik en kan lang doorgaan. Ben lid geworden van Senior Web, daar moet ik morgen (let op, morgen wat vragen stellen. Belangrijker dan dit. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat. Ze komen indien nodig zelfs bij je thuis, het zijn dan vrijwilligers die in de buurt wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Jij bedankt voor het meeleven. Ik ben nu bij het monument op de evenaar, waar je met 1 been in het Z. halfrond staat en met het andere in het N. Weer zo'n argh moment, iemand nam op mijn verzoek een foto daarvan, staan mijn voeten er niet op. Erger nog, ik had het toestel op "video" staan. Ja, daar heb je geen last van met analoge apparatuur. Gelukkig heb ik al zulke foto's op andere continenten. Ik ga verder met bij schrijven voor ik er helemaal niet meer van weet. En dan een peuk. O nee, ik rook niet meer. Doordat ik tegenwoordig ook de wijn laat staan, hou ik tijd over voor deze klusjes. Als het af is zal ik opgelucht zijn, maar nu even niet. Log maar uit, komt er meer ruimte voor het album e.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Herken je dit dan ook? Reactie hier op de verkeerde plek neerzetten. Scrol aub even omhoog, dank u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 O nee, toch niet. Misschien eerst maar eens koken. Vanavond komt Frans de Waal, de primaat (aap) kenner in Zomergasten. Ik ga maar eens kijken, kan er vast nog wel iets van opsteken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 2 uur geleden zei lieve: 我不能做更多 我不要继续下去了,我要啤酒。 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 24 minuten geleden zei lidia: ...Ik ben nu bij het monument op de evenaar, waar je met 1 been in het Z. halfrond staat en met het andere in het N. Weer zo'n argh moment, iemand nam op mijn verzoek een foto daarvan, staan mijn voeten er niet op. Hahaha.... Ik was ooit, ergens eind jaren '70, bij een concert van Nina Hagen (wie?? Nina Hagen..)(vond ik toen leuk, hihi..) in Zwolle. Stond helemaal vooraan tegen het podium aan. Podium was ongeveer 30 cm hoog, dus stond zo'n beetje oog in oog met haar. Ik had een simpel fototoestelletje bij me met een filmpje van 12 opnamen erin. Helemaal volgeschoten, wauw... Spannend hoor, dat wachten op de afdrukken.. maar eindelijk waren ze klaar. Staat op géén van de foto's haar hoofd!!!! Uuuurrrrrggghhhh..!! stond gewoon te dichtbij (Heb wel een door haarzelf geschreven playlist van dat concert die ze op de vloer had geplakt meegenomen en nog steeds in de hoes van de LP 'Nina Hagen Band' die ik als zgn. 'picture disc' heb.) Verdikkie zeg.. Nina Hagen. Lang niet gehoord. Best lekkere muziek, veel nummers van The Tubes, ook al van die lekkere muziek, ook lang niet gehoord. Zo dwaal ik langzaam weer af naar 'ouwel*llenmuziek'... Ga weer ff joetjoebben.. Mai en lidia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Schaambeen gebroken Herstel Dan moet ze raar gevallen zijn. Heb wel eens gehoord dat dat erg pijnlijk is. En dat voor een oud mensje. Hoop dat ze iets tegen de pijn heeft gekregen. Heel veel sterkte. Zeker voor Haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 1 uur geleden zei lieve: Ik mis hier iets... en heb al terug zitten lezen maar kan het niet echt vinden, maar denk dat er iemand kuren heeft gekregen? Deze snap ik niet. Herseninfarct hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik ook niet hoor, bolletje.. dus niet overal het herseninfarct de 'schuld' van geven. Ben al weer even uitgejoetjoept.. gaat, voor nu, teveel tijd in zitten. Van het één komt het ander.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 1 uur geleden zei lieve: .. het is tenslotte ook een man hé, soms kunnen die er niets aan doen (zeggen ze) er zijn veel uitzonderingen hoor Kohtje, Lars.. Quinn.. etc.etc Ik spreek natuurlijk niet namens Lars, Quinn etc. etc. maar alleen namens mezelf als ik zeg dat ik er van overtuigd ben dat ik er ook niets aan kan doen dat ik een man ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Hier al langere tijd, na een eerdere herbeleving Altijd terug en herontdekken van Vinyl De echte beleving, met krassen en overslaan (plaat omdraaien...) Ook Nina Hagen dus (als aanleiding naar dit bericht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Zomergasten... Al jaren denk ik.. Weer gemist. Keek vroegah altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 8 minuten geleden zei spirit: Ach ja, mannen missen af en toe wel eens een snappertje. Kunnen soms nogal lomp zijn, maar sommigen zijn wel lief hoor! Vrouwen zijn veel beschaafder, verfijnder en minder lomp. Gelukkig zijn de vrouwen op dit forum veruit in de meerderheid. Wel zo rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik meld me droog af. Mannen vrouwen word me te ingewikkeld. Heb een goede nacht allen voor de beschaafde verfijnde en niet lompe vrouwen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Dank Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Droog, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Herstel,ik neem aan dat je niet het 1e aanspreekpunt bent als er iets met je moeder gebeurt? Vragen aan het verpleeg tehuis of ze voortaan jou ook willen bellen als er iets aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) Een alweer waardevolle dag Heel gewoon en zo bijzonder Het uur U dient zich weer aan Als in lussen, tijdreiziger tijdszone beyond time 20 augustus 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Pagina 11 van 11... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berlioz2015 Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Goedenavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik ga er weer droog in, de rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Niemand komt aan mijn pannekoeken Ik zag E.T. met dochter. Dochter vond t boring. Nu ja...Cultuurbarbaar! Nina Hagen?? Jaren 70?? Gadver! Hoe oud zijn jullie zeg?? Ik moet de defibrillator bij de hand houden . Ouw krengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) Nee geen foto Asterix. Gezien de leeftijd van sommigen hier, is de kans op een hartaanval bij het aanzien van mij lappen hesp te groot. 20 augustus 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden