fleurtje Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Slaaptijd nu Je gaat goed precies Berlioz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2017 Op 20-8-2017 om 12:35 zei Kohtje: Ah, het mosterd-na-de-maaltijd-peleton is wakker. Goedemorgen Jannigje, Herstel en smart... oh, én lieve.. de meeste grapjes zijn vanmorgen al gemaakt. Maar ga lekker door, een vrolijke zondag is nooit weg. Hahaha, lieve.. fiets inrichten.... Chronisch Zon tekort... tja, heb m'n portie wel gehad tijdens de vakantie, maar ben ook hierin wel wat onmatig. Wil ook best nog wat meer zon. We hebben nog 2 citro-meetings in het vooruitzicht. Eén daarvan is het jaarlijkse Dyane-weekend dat dit jaar in het teken staat van 50 jaar Dyane. Het grappige is dat deze meeting hier aan de overkant (van de IJssel) plaatsvindt. Zou bijna geen tent meenemen en thuis slapen. Maar nee, dan hoor je d'r natuurlijk niet echt bij. Potverdeurie... was dus veelste laat met mijn grapjes Koh. Ik kon het op mijn klompjes aanvoelen..... Ja echt een tekort hier! ZON waar ben je? Wat is dat toch tegenwoordig... is het klimaat al zo erg verstoord? Koh, het er niet bij horen... ach ach.... waar merk je dat dan aan? Wuiven vanaf de overkant? Dat is vast ook een beleving... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2017 7 uur geleden zei smart: Ja echt een tekort hier! ZON waar ben je? Wat is dat toch tegenwoordig... is het klimaat al zo erg verstoord? En toch hebben wij gisteren hier de hele dag zon gehad.... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden