fairplay31 Geplaatst 2 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2017 Hallo ik ben verslaafd aan roken, blowen en gokken. Ik ben vandaag met alles gestopt. Het zal moeilijk voor mij worden maar ik heb mij voorgenomen rustig te blijven. Ik heb bij elkaar 200.000 euro verloren en erger nog ben ik de liefde van mijn leven kwijt geraakt door het gokken. Ik ben helemaal klaar met verslaving en wil er niks meer mee te maken hebben. Vandaar dat ik heb besloten om met alles te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aegon Geplaatst 4 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2017 damn fairplay dat is erg om te horen, hoe oud ben je ? en heb je nog een job en spaargeld? veel sterkte in deze moeilike periode, blijven knokken. Bankkaarten bij een vriend leggen, accounts sluiten, zwarte lijst zetten van kansspelcommisie etc, dat zijn dingen die je asap moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timberland Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Hi Fairplay, wat een slechte naam heb je Wat ga je allemaal ondernemen de komende tijd om in beter vaarwater terecht te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NietSlim Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 op zwarte lijst van de kansspelcommissie? is dat mogelijk? moet ik even onderzoeken, goede tip! Veel sterkte Fairplay je kunt het! je verdient beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden