Spring naar bijdragen

lotgenoten anorexia


mdg

Aanbevolen berichten

ik heb dus anorexia, al heeel lang.

ik dacht dat ik het wel overwonnen had, maar dat heb ik dus niet.

voor het eerst in 30 jaar heb ik een gezond bmi,  maar ik voel me zo dik, ik ben 10 kilo aangekomen toen ik stopte met roken

maar deze 10 kilo krijg ik er niet af, ben nu begonnen sinds 5 weken met geen suikers meer te eten, maar sinds die tijd lijkt het of ik alleen maar meer aankom en mezelf steeds dikker ga voelen, ik voel mijn vel echt uitrekken en mijn buik en maag worden echt zo dik.

het schijnt dat ik de enige ben die dit ziet, niemand begrijpt het, ik word er zo moedeloos van.

ik word wakker met de gedachte aan mijn dikke buik en ik ga slapen met de gedachte aan mijn dikke buik.

niemand begrijpt het, heb al therapieen gehad maar ook dat lukt niet

elke dag sta ik op de weegschaal, elke dag kijk ik in de spiegel en walg ik weer van mijn lijf, ben op het punt dat ik nu echt niet meer weet wat ik moet doen.

afvallen lijkt me niet meer te lukken, ik kom echt aan, maar eet bijna niks.

is er iemand die dit herkent? iemand die mij wel begrijpt ?

volgens mijn omgeving kan je niet aan je vel voelen dat je dikker word, maar ik voel het echt en ik zie het ook echt

mijn bmi is nu 19 en volgens de dokters zou je je dan goed moeten voelen, maar ik voelde me beter bij een bmi van 16.

wie herkent dit, en wie heeft dit overwonnen of wie begrijpt het maar worstelt er ook nog mee ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...