Spring naar bijdragen

Samen het Airbornepad lopen


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zoek eigenlijk een wandelmaatje om samen met mij het airborne pad te lopen. Lijkt me namelijk reuze interessant om eens de wegen te zien die onze bevrijders gelopen hebben.

Om praktische zaken begin ik er niet alleen aan omdat ik dan elke keer 20 km heen moet lopen en 20 km terug om weer bij mijn auto te komen, zou makkelijker zijn als er een auto aan het begin en aan het einde van de route zou staan. En buiten dat, is het gewoon niet leuk om deze geschiedenis en indrukken in je uppie te beleven.

Verder zie ik het wel echt als iets serieus, dus zou dan graag zien dat we na elke wandeling weer een afspraak maken om snel weer een volgende te doen, zodat we het afmaken en het geen loze afspraak gaat zijn. Een beetje een soort van sportschool verplichting dat doe je ook bijna elke week.

Mocht je interesse hebben, stel ik voor om eerst maar eens een wandeling te doen in een bos of ergens anders, kijken of de klik er is als wandelmaatjes. Want niks is zo vervelend als met iemand afstanden af te moeten leggen waar je niks mee hebt of waar je je echt aan kan storen.

http://www.airbornepad.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...