Gast Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik baal er eigenlijk van dat ik vandaag het draadje gelezen heb. Omdat ik er boos over ben en niet goed de vinger kan leggen op wat, behalve instinct. Ik ben een dochter van een man die zijn handjes nogal los had bij zijn vrouw, waardoor ik eigenlijk altijd ging wieberen bij relaties die mij sloegen. Dat was 1x en dan sloeg ik goed terug maar als dat niet werkte was ik er rap vandoor. Ik snap dus ook niet, dat een vrouw blijft bij een man met losse handen. En verder krijg ik het gevoel ervan dat je je verhaal van drinken daarmee alleen ingewikkelder maakt Bor. Ik zie het als achterdeurtje. Kan best snappen dat je man ooit eens vanuit zijn teleurstelling zijn stem verheft, wie doet dat niet? Maar meteen beginnen slaan omdat zijn vrouw gedronken heeft, lekker makkelijk om een slachtoffer te zoeken want die slaat op dat moment niet terug omdat deze lam is. Ik weet niet hoe het er bij jullie thuis aan toe gaat Bor, maar ik weet wel dat wanneer je uit huis geplaatste zoon een weekend thuis komt en jij dat als excuus geeft dat je minder op het forum bent. Er vrij vaak een bekentenis op volgt. En er is dan ook vrij vaak gezegd dat je dan ook hulp mag komen vragen. Qua je man die je afslaat als je gedronken hebt. Tsja, daar heb ik niks mee en sluit me er ook graag voor af. Want mijn enige advies zou zijn ga dan bij die man weg of sla terug als je niet gedronken hebt. Maar je moet zelf natuurlijk weten wat je doet. Vind het rot voor je dat je je rot voelt, 3 maanden waren best nice al een stuk op weg, laat het nu bij die dag houden. En hoe oudere ervaren forummers altijd zeiden, "Herpak je, en bek op het stuur en doorfietsen" Geen kwats of excusses erbij halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik kan dat verhaal over losse handen van echtgenoot van Bor zo slecht rijmen met het woord husband elke keer. In mijn ogen is husband een koosnaam, een naam waar je genegenheid mee uitdrukt. Alle vorige keren dat mensen serieus ingaan op het geweld tegen je in relatie tot drank lijdt het tot niks. Je veranderd je eigen situatie niet. Al zoveel jaar veranderd er niks en nu kan je even kwaad en verdrietig zijn maar over een paar dagen geen kwaad woord meer over die husband van je.......is zo moedeloos niks veranderd er wezenlijk. Zelfde liedje gaat weer door en door en door........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden