Spring naar bijdragen

Stoppen


Anoniemlimburg

Aanbevolen berichten

Hoi

Ben 30 jaar, privé wel fijn 2 kinderen

Partner, huis, werk.

Maar de afgelopen 12 jaar met tussensprongen van 6 maanden, spande dit keer de kroon, 21000 in 1 maand tijd

Met alle gevolgen van dien, geleend bij bekende, eigen geld, etc etc, dat de kerst er denk ik niet zo heel gezellig uit gaat zien,. Je kent het wel terugbetalen, thuis situatie, niet zo heel vrolijk, teleurgestelde gezichten en dan nog net alsof doen tegen je kinderen dat alles leuk is,. Bij deze zoek ik mensen die ook maar iets van hulp kunnen bieden, om er weg te blijven,. Het liefste wil ik dit voorgoed achter me laten en in de toekomst andere mensen hiervoor behoeden, info geven op scholen etc,. Dit is mijn doel en ga er ook wat aan doen,.

Mocht je je geroepen voelen om iets te kunnen betekenen of informatie te hebben, hoor ik graag, ik zou 2 dagelijks het komende jaar een reactie plaatsen

Gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi AL,

Dat is heftig zeg. Goed dat je de weg naar dit forum hebt gevonden. Hoe gaat het nu? En ben je al bij je huisarts geweest? Voor mij was de huisarts een belangrijke stap in het oplossen van mijn verslavingsproblemen.

In elk geval welkom hier en doe wat je jezelf hebt voorgenomen: blijf schrijven (ook als het tegen zit of als het fout gaat).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...