Kore Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Goedemorgen, Ik ben Kore, een al niet meer zo'n piepjonge vrouw en tussen 2010 en -12 regelmatig hier. Vijf en half jaar niet gedronken en toch sinds vorige zomer geleidelijk aan weer begonnen. Weliswaar nog steeds niet dagelijks, maar wel zoveel dat ik de knop weer om wilde. Ik ben hier weer gaan lezen en op 15 juli weer gestopt. Hier schrijven vind ik moeilijker, ten eerste ben ik nogal een digibeet en ten tweede niet alleen verslavingsgevoelig voor alcohol en dus ook voor dit forum. Maar goed, ik ben er weer en zie wel wat mijn bijdrage kan zijn. PS "niet meer zo piep " is nogal overdreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellendig Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Hoi Kore, Gebruik jij ook benzo's dan? In ieder geval knap van je om toch terug te vechten! Welkom ( terug) ! Liefs, Ellendig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden