Doris Geplaatst 16 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2016 Daar ga ik dan... Het is echt zo ver. Ik ben een alleenstaande moeder van 43 jaar. Heb een prachtige dochter van 13 jaar. Woon in een leuke twee onder een kap. Heb een goed contact met mijn ex. Mijn dochter gaat super goed sociaal en op school. Heb geweldige familieleden en vrienden om mij heen. En toch... Drink ik teveel. Ik praat over 1 a 2 flessen rose per dag. Elke dag. Ik ben 1,72 m. en weeg 54 kilo. Eten is niet mijn hobby dus begrijp hoe snel die alcohol er inhakt. Ik weet dat ik voornamelijk veel drink als er prikkels zijn. En dan kan ik echt doorslaan. Drinken is mij met de paplepel ingegoten. Bij ons thuis werd er altijd veel gedronken. En dat begon al om een uur of 16:00. Ik kom uit een goed gezin begrijp me niet verkeerd. Ik heb een fijne jeugd gehad. Wel heel veel tegenslagen gehad in mijn leven en ik merk dat ik dan de fles pak. Ik kan ook echt emozuipen. Pffff. zo noemen ze dat ja. Erg he? En het komt bij mij steeds meer voor dat ik dat doe. Voornamelijk als ik alleen ben. Vorig jaar ben ik een hele leuke man tegengekomen die ook echt voor mij wilde gaan. Hij zag mijn drankmisbruik. Inmiddels is hij weg. Ik ben echt een vreselijk persoon als ik teveel gedronken heb. Ik ben dan echt een draak en gemeen. De volgende dag weet ik niet eens meer wat er gezegd is.. Ik moet wat doen nu! Voor mijn dochter en mijzelf maar ik hoop ook mijn vorige liefde terug te winnen... Doris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden