Spring naar bijdragen

Wie had je geweest als je nooit gebruikt had?


Extranaut

Aanbevolen berichten

Wie had jij geweest als je nooit verdovende middelen had gebruikt?

Dat is een vraag die mij confronteerde met de harde realiteit.

 

Ik had wellicht meer ontwikkeld geweest en gevoelens leren plaatsen. Ik gebruikte om impulsen te vermijden en kropte daardoor veel ellende op. Als ik nooit gebruikt had, had ik deze gevoelens leren plaatsen. Echter dien ik vandaag opnieuw te leren lopen. Ik heb half mijn leven gevoelens onderdrukt. Vanboven ziet alles er zo anders uit en beneden wacht mijn mijnenveld me op.

Zonder gebruik had ik zo'n mijnenveld nooit gecreëerd. Omdat ik er voor koos blind voor mezelf te worden heb ik geen identiteit ontplooid. Ik heb het mezelf best ingewikkeld gemaakt en nu moet ik opnieuw ontwikkelen. Opnieuw leren lopen. Als ik nooit gebruik had moest ik deze strijd niet leveren en kon ik mijn energie aan andere zaken toewijden.

Mijn gebruik nam de hele levenservaring over en alles ging aan me voorbij. Ik stond in een hoek en plaatste niets van mezelf in het leven. Door te stoppen met blowen ervaar ik dat het heel moeilijk is mijn identiteit te ontplooien in mijn naaste omgeving. Zoals de baby de tut krijgt, krijg ik de joint. Maar ik ga de confrontatie met mezelf aan en op onderzoek naar wie ik kan zijn zonder gebruik. 

 

Ik wou deze vraag delen omdat ze zo hard doorsloeg bij mij. ​

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...