Roosje69 Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 Ben op zoek naar een maatje. Bij voorkeur omgeving Ede/Veenendaal. Sinds 10 dagen gestopt. Heb me inmiddels aangemeld voor het intensieve traject. Het hele forum is nog nieuw voor me maar daar is ongetwijfeld veel indirecte hulp te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 (bewerkt) Welkom hier Roosje. Als het je leuk en zinvol lijkt om met de anderen mee te praten zolang je nog geen maatje hebt kan dat hier. http://forum.verslavingdebaas.nl/forum/9-ditjes-datjes-dagdraad/ op de dagdraad. En dan staat het draadje met de datum van de lopende dag meestal bovenaan. Daar wordt veel met elkaar gedeeld, van moeilijke momenten tot succesverhalen. Mag ook als je wel een maatje hebt trouwens. ;-) 25 mei 2016 bewerkt door Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje69 Geplaatst 25 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 (bewerkt) Bedankt Mupke voor deze tip. Ga me zeker inlezen. Prettig om te weten dat ik er niet alleen voor sta 25 mei 2016 bewerkt door Roosje69 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje69 Geplaatst 26 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2016 Bedankt Gerrit! Ik ga me voorstellen op "wie is wie". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 8 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2016 (bewerkt) Roosje,ik woon in Veenendaal. Als je contact wil ,laat het dan even weten 8 juni 2016 bewerkt door Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cherille Geplaatst 15 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2016 Heel belangrijk om een maatje te hebben. 10 dagen, dat zijn de lastigste in het begin! succes gewenst uit Ede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Ik heb je een pb gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden