Spring naar bijdragen

Ik moet er maar aan geloven


Egomo

Aanbevolen berichten

Mooi dat de zaken nu op tafel liggen. Dat is het beste en je wordt daar eigenlijk direct voor beloond. Je krijgt nog een kans.

Dat heb je zelf verdiend.

Goed dat je hulp hebt ingeroepen, Egomo. Je moet het zelf doen, maar hoeft het niet alleen te doen.

Voor een aantal mensen is het een serieus probleem, dat je nu hebt aangepakt. Pak dat ook serieus aan.

Anders kun je zo maar weer op je snufferd gaan.

Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad wat ik iedereen kan aanraden Gerrit, speel alsjeblieft open kaart met iedereen die je dierbaar is.

Geheimen en verslaving houden elkaar in stand dat is iets waar ik echt achter ben gekomen, je naasten zullen om je geven ongeacht hoe naar de waarheid ook is en als ze dat niet doen dan zijn het waarschijnlijk überhaupt al geen mensen die een al te positieve bijdrage in je leven zullen kunnen leveren en dan zeg ik het nog netjes :)

 

Echt iedereen heeft mij met zoveel steun en positiviteit ontvangen een paar uitzonderingen daargelaten maar goed ik zie nu in dat dat voornamelijk drinkvrienden waren in tegenstelling tot echte vrienden.

 

De mensen die je op een dergelijke manier steunen daar zul je zoveel warmte van ontvangen dat, dat gezellige avondje drinken echt niets meer waard meer is....

bewerkt door Egomo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor het twee keer plaatsen van een bericht achter elkaar, ik merk dat door het open kaart spelen met iedereen ik het nu ook spannend vind om mijn emoties/gevoelens met mensen te delen, zo ook hier want het betekent dat ik afgerekend op iets kan worden en ik hoop maar dat dit hier niet op een harde wijze gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...