Gast Lars Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Ik zoek een maatje man of vrouw in Zeeland. Die samen met mij in de toekomst dingen wil ondernemen. Ik hou van strandwandelingen liefst met hond. Mijn passie is alles wat met treinen te maken heeft. Ik ben geen makkelijke prater in verband met stotteren. Als er vertrouwen is ik iemand beter leer kennen gaat het vaak makkelijker. Groet Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 Zeeland is voor mij erg ver weg Lars; ik hoop dat je iemand vindt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwhoen Geplaatst 6 april 2016 Rapport Share Geplaatst 6 april 2016 Ik wil je wel ontmoeten, mits je dichterbij woont. Maar dat doe je helaas niet. Dichterbij wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 6 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2016 hey gast ik woon ook in zeeland en ga vaak naar meetings en wandel ook graag. stotteren is geen probleem het duur alleen wat langer om iets te zeggen zelf heb ik er ook wel last van als ik slecht in mijn vel zit. reageer maar als je intresse hebt in verdere kennismaking. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2016 Heb je pb gestuurd Wisse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden