klontje Geplaatst 2 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2016 Ik heb me vandaag aangemeld voor het traject alcohol de baas. Heeft iemand hier ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 3 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tientjeschool Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Beste allemaal, Wat zijn jullie doelen? welke stappen moeten jullie ondernemen? Ik weet niet hoe ik tot deze stappen moet komen.... Groetjes tientjeschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Hoi Tientjeschool, Allereerst welkom op dit forum Je bericht is een beetje in een uithoekje van het forum terecht gekomen. Als je hier wilt deelnemen, dan kun je het beste een nieuw onderwerp aanmaken onder de rubriek "Wie is wie" en daar wat over jezelf vertellen. Dan leer je snel wat deelnemers kennen en vice versa. Ik weet niet goed hoe ik je vraag moet opvatten. Dit onderwerp gaat over een traject bij Tactus, dus professionele hulp bij verslaving. Als je vraag daarover gaat, dan hoef je die (nu) niet te beantwoorden. Je wordt namelijk bij de hand genomen en geholpen om vast te stellen, wat voor jou van toepassing is. Als je vraag anders bedoelt is, dan kun je dat misschien wat verder toelichten. Wie is wie is dan nu even de beste plek voor je, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden