FLEUR13 Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 (bewerkt) Per vergissing 2 onderwerpen aangegaan. Niet meer reageren aub 17 januari 2016 bewerkt door FLEUR13 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Goed plan. Het lezen en schrijven hier helpt mij in elk geval erg. Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Hoi fleur Welkom,goed dat je je weer aangemeld heb. Hier ook een kapotte rem of beter gezegd helemaal geen remmen meer,als ik gedronken heb. Kan soms 24/7 helemaal doorslaan. Je zegt niet met mate te kunnen drinken,dat kunnen hier maar weinige denk ik Al overwegen om helemaal te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FLEUR13 Geplaatst 17 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Iemand een idee hoe ik dit onderwerp kan wissen.Per ongeluk 2 discussies gestart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Je kunt je eerste berichtje wissen met 'bewerken'. Of je een draadje wissen kan weet ik niet. Maar wat ook kan is simpelweg met koeienletters iets schrijven als 'niet meer reageren svp ivm dubbel voorsteldraadje'. Dan zakt dit bericht vanzelf naar beneden en weg in vergetelheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FLEUR13 Geplaatst 17 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Bedankt voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden