Gast Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 (bewerkt) Zou het dit jaar liever samen met iemand regelen. Maar anders, aanmelden en dan krijg je een pb wie jou getrokken heeft. En zien we op 5 december je gedicht voor degene. Of iets anders. 15 oktober 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 (bewerkt) Inschrijven voor 24 november. 15 oktober 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2015 Spud NBW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2015 Spud NBW Fruitvlieg Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2015 (bewerkt) Ik schrik ervan dat er animo voor is. Mijn timing was namelijk enorm slecht. 26 oktober 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2015 Ik doe mee :-) Spud NBW Fruitvlieg Monster Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Ik volg toevallig dit draadje dus kreeg je bericht in mijn mail. Ik trek me terug voor het gedichten schrijven want mijn hoofd staat er echt niet naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden