Mai Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) Fijne nacht allen! En voor morgen; Have a nice one En pas goed op jezelf wij met,- en op elkaar Dat is al-een 2 september 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 https://youtu.be/6umgjdGSd-4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Ben weer aan het nachtbraken Of ik nu wel of niet drink Nu geniet ik lekker in mijn uppie van muziek Ik had dat als kind al, of mijn kamertje verbouwen midden in de nacht En later, eindeloze nachtwandelingen of fietstochten Dat was in de onrust genieten van de rust En dat omdraaien Nu lijkt het soms overtrokken Alsof we wat mankeren (Omgaan met prikkels op je eigen manier en op je eigen tijd) Be yourself Come together Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Ik beweer niets over anderen dat KAN ik niet eens Ik reflecteer mij in U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden