Spring naar bijdragen

Alcohol, wat doet het met je?

Gast Loen

Aanbevolen berichten

Weetje Blekje...toen ik zoop heb ik ook veel geschreven.

Als ik weer nuchter was probeerde ik ze ook weer te ontcijferen.

Als ik nuchter was dacht ik vaak..jenig wat een zeurbrief of sterk overdreven en gooide de briefjes weg

Toch nu ik aan mezelf werk..los ik veel van dat soort briefjes op.

Dus zo gek waren die briefjes niet.Bedenk ik me. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Hoi Loen. Het laatste bericht hoort eigenlijk precies bij het voorgaande qua sfeer. Ik las je grote bericht en dacht "even ademhalen tussendoor".

Je hebt heel veel bereikt en bent daar content mee. Terecht. Je hebt nog heel veel plannen. Al lezend begon ik te denken "ik hoop dat je de tijd neemt en niet heel je bord in eenmaal helemaal vol gooit". In je laatste alinea geef je zelf al aan, dat je op dit moment zeeën van tijd over hebt. Voor mij persoonlijk moet er wat tijd in mijn leven overblijven om zomaar te verknoeien, om wat te spelen zogezegd.

Je gaat goed Loen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Loen, wat ga je hard. Gefeliciteerd met je halfjaars jubileum. Het is erg leuk om je enthousiasme te lezen en je gedrevenheid. Misschien ken je jezelf het best, maar als toehoorder/lezer zou ik zeggen: MijnGerrit heeft een waar woord verkondigd. Maar zo lang jij je er lekker bij voelt, moet je gewoon lekker doorgaan. Ik vind het wel geweldig dat je het zo goed doet op je werk. Ik hoop dat je je idealen kunt verwezenlijken. 

Ik ben ook lekker aan het werk gegaan. Via een freelance platform SEO teksten schrijven voor weblogs, informatieve artikelen. Allemaal lekker kortere stukjes, dus goed behapbaar. Wat ik zeggen wil, is dat als je bezigheden hebt die je leuk vindt en je een goede tijdsinvulling geven het altijd oké is. Ik neem ook de tijd om lekker met mijn hobby bezig te zijn en voor beweging. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...