Tomaatje Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Hallo allemaal Ik ben Tomaatje en ik ben 39 jaar oud En ik wil heel erg graag afvallen Maar ik eet mijn gevoelens weg Ik hoop dat ik van jullie mag leren En dat we elkaar tips geven om mee om te kunnen gaan Groetjes Tomaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Welkom Tomaatje, Ik ben een buurman van de alcoholafdeling. Buiten alcoholdebaas is het hier vrij stil, ook op etendebaas. Volgens mij zijn er een paar aanmeldingen geweest, maar leeft het niet echt. Ik hoop voor jou dat het gaat veranderen met jou komst. Sterkte en succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nicolelouise Geplaatst 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst 25 april 2015 Hoi allemaal, al heel mijn leven heb ik een negatieve relatie met eten, ( ben nu 52) sinds een paar jaar heb ik zoals ze dat noemen een selectieve eetstoornis. Wie herkent dit? Ik voel me nogal eenzaam hierdoor. Gr. N Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomaatje Geplaatst 27 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Hallo N Ik herken dit namelijk En ik heb troost in het eten en eet mijn gevoelens weg Dat is ook geen goede verhouding met eten Gelukkig heb ik nog wel veel vrienden en de familie Maar die maken zich ook zorgen om mij Omdat ik best wel sinds 2004 Ben ik 35 kg aan gekomen Afvallen lukt mij niet omdat ik ook een stres eter ben En problemen weg geten Groetjes Tomaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden