AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Niet zo overdrijven Aggie heb fouten zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 oké ik neem het aan van je Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Uitsmijter met 5 eieren. bamboescheuten. ham. tomaat en kaas. 4 frikandellen straks nog rijsttoetjes 3 liter ranja volgens mij weet ik weer hoe ik van de drank moet blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Even iets anders. Morgen is hier in huis een feest. Er is veel drank en dat is voor het eerst sinds ik gestopt ben. Er is sinds 2013 geen druppel om mij heen geweest. Ik ben alleen thuis nu, manlief is stappen met zijn beste vriend maar nu vind ik het niet eng om alleen te zijn want ik heb gevraagd of hij alle drank in zijn auto wil zetten. Toch schrijf ik hier omdat het een nieuwe ervaring is voor mij. Morgenavond zal ik wellicht schrijven hoe het afliep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Agnieta Wat die complimenten betreft leg ik je graag even een andere keer uit als je dat goed vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 @Monster: ik wil alleen lezen op welke manier dat je het er goed heb afgebracht..... Het resultaat staat vast: nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 TJEE Monster. Wat ben jij goed bezig en wat heb ik een respect voor je dat je het op deze manier hebt opgelost voeg dat maar toe aan je eigenwaarde. En ik kan me je voorstellen waarom je nu schrijft. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 AR wat lief die rozen!! Eigenwaarde is wel een punt ja, dus die rozen daar dank ik je voor. Ja raar ja. Ik heb de overgebleven drank al aan buurman beloofd en zo komt splinter door de winter. Verwacht ik. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 ligt aan mij. kan best complimenten geven krijgen is moeilijk voor mij. zeer weinig gehad ook vanuit mijn ouders niet. en heden ten dage nog niet. ik krijg altijd alleen te horen wat ik slecht. verkeerd en niet doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Jij gaat niet drinken Agnieta want dat wil je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 snap je het punt nu een heel klein beetje Ag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Hoho MijnGerrit. Agnieta was eerst voor het toetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Ger, het is 's middags en 's avonds maar het zal niet laat worden, iedereen moet maandag werken. Daarom verwacht ik geen aangeschoten gasten. Ik verwacht dat ik meerdere keren alleen in de keuken zal zijn met aangebroken middelen. En dát is nieuw. Ik was een stiekeme drinker toen het niet meer openlijk mocht (mijn "minderen-periode"). Ik zal schrijven hoe het afliep. Mijn man weet dat het nieuw voor me is. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Rijstpudding!! En ik dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Albert, ruilen voor een bakje pitloze druiven? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Monster op mijn eigen verjaardag dito. Aangebroken flessen en aangeschoten mensen. Beide deden me niks . Of eigenlijk wel : Totaal niet aantrekkelijk. En ik denk dat jij dat ook zult hebben. Het is net zure zult ! Echt ! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Mijn moeder ook hoor MG en soms aten we dikke rijst met bruine suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Zure zult? Ik ga morgen meteen weer een bakje halen dank je voor de tip Skip Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Laat mij erbuiten Albert En ben niet bruin, maar blank en bovendien lust ik geen rijstepap! Fijne avond verder. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 jongens en meiden toch rijsttoetjes van HA basic 0.25 cent. daar kun je ze toch niet voor laten staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 MG broodpudding ken ik niet en karnemelksepap wat jij bedoelt lust ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 iedereen welterusten voor straks............. moet lukken om fijn te dromen over al die lekkere toetjes AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 truste Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 truste Agnieta voor vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden