Anne87 Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Misschien is het een idee, om een whatsapp groep te beginnen met een paar mensen. Om elkaar te helpen met afvallen, elkaar ideeen/tips geven. Steunen met moeilijke momenten. Zou graag een whatsapp groep willen beginnen, voor mensen die gezonder willen gaan eten, geen dieeten etc. Stuur mij maar een PB met je mobiele nummer, dan zou ik je toevoegen in de groep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne87 Geplaatst 7 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Niemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bonbonn Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne87 Geplaatst 19 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Stuur maar pb met 06 dan voeg ik je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne87 Geplaatst 5 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2015 Bij deze wil ik melden, dat ik gestopt ben met het whatsapp groep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden