Spring naar bijdragen

Nieuw

Florida

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Florida.

Sinds een week heb ik mij aangesloten bij de bijeenkomsten van de AA. Het was een hele stap maar ik ben er bijzonder blij mee. Wat een lieve mensen, allemaal in hetzelfde schuitje. Het helpt mij enorm. Sinds 1 week niets meer gedronken. Een hele prestatie aangezien ik al een jaar of 20 stevig drink. Ik voel mij fit en zie eindelijk de ochtenden weer eens goed! Het is moeilijk soms. Maar ik probeer het per 24 uur te bekijken. Als ik deze gehaald heb ben ik weer trots en op naar de volgende 24 uur. Ik zit nog maar aan het begin, dus het zal zeker nog heel moeilijk worden. Vandaar dat ik mij heb aangemeld om een beetje steun hopelijk te krijgen.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Florida! Welkom op dit forum :rose:

Grote stappen heb jij genomen zeg. Bezoek bij de AA en hier op het forum. En meteen al een week droog, wat goed!

De eerste paar weken vond ik het lastigste. Net als jij heb ik het dag voor dag gedaan en iedere dag opnieuw besloten "Vandaag drink ik niet".

Ik wens je veel succes de komende tijd en hoop je te gaan lezen.

Het hele forum bestaat in feite uit een aantal afdelingen; voor alcohol, voor cannabis, voor eten ...

Je hebt je voorgesteld in "Wie is wie" van de afdelingen "Eten de baas".

Als ik je zo lees, dan gaat het in jouw geval om alcohol. Je kunt dan het beste je voorstelrondje nog een keer herhalen (kopiëren en plakken) onder "Alcohol de baas". Dan zullen meer forumdeelnemers je lezen en reageren.

Ik stuur je zo een PB-tje, een persoonlijk bericht. Je ziet bovenin je scherm het envelopje dan rood kleuren, ten teken van een nieuw bericht.

Ik plak daar een stuk tekst in over de globale werking van het forum, dan ben je hier misschien wat eerder thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...