arteP Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Hoi Peet hier....dag 4...toch 1 vieze hasj joint meegerookt van de miljoen joints die voorbij kwamen, TSS...Dus die paar hijsjes hebben me totaal niets gebracht...Super! Welterusten allemaal X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Peet, wat bedoel je met dag 4 : ben je 4 dagen geleden ergens mee gestopt? Welkom overigens. Stoer dat je komt schrijven. Veel succes hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jahallo Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Hoi artep ik ben een aantal jaren geleden gestopt met blowen. Eerst v dagelijks naar sweekends met behulp van online hulpverlening vd brijder en daarna zelf helemaal. Het is lastig en heb het ook moeten doen met een blowende kerel om me heen. Jij zo te lezen ook in een omgeving waarin je wordt verleid. Maar spreek het uit naar je omgeving, vraag steun en wees trots op elke dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Hoi ArteP, Het valt niet mee met een gewoonte/verslaving te stoppen als je omgeving gewoon door gaat. Heb ik thuis ook met het alcohol drinken. Extra uitdaging dus. Sluit me aan bij Jahallo. Zeg het je omgeving. Er zijn er misschien bij die ook willen stoppen, maar het niet alleen aankunnen. Heel veel succes gewenst. Ree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden