bertd Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 De dag goed/nuttig doorkomen, is een doel voor mij, wat me aardig lukt, ff wat over mezelf; ik zit in een rolstoel en ben heel de week thuis, toch lukt het me om goed door de dag te komen. Ik schrijf verhalen, over van alles en door die handicap duurt alles ook langer, vanmiddag naar de fysio, daar ga ik elke week heen en als het weer het toelaat ga ik er op uit, met de scootmobiel of mijn aangepaste fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Hallo Bertd, Goed dat het je lukt om de dag door te komen. Misschien is het handig om dit nieuwe stukje met knip en plak te verplaatsen naar je eigen draadje onder Wie is wie. Dan is het voor mij (en anderen) gemakkelijker om je te volgen (en eerdere stukjes even terug te lezen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 21 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Maak me niet uit hoor, Ik ben wel gestopt, maar het volhouden lukt me (nog) niet. Ik volg wel een on-line behandeling, bij Novadic-Kentron en mn begeleidster komt ook regelmatig langs! Door er dagelijks mee bezig te zijn (forum, internetbehandeling) hoop ik van die zooi af te komen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden