Moby Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 De titel zegt het al. Vanaf vandaag heet ik op AdB Tida i.p.v. HannahMisschien eventjes verwarrend en wennen.Tida Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Aangenaam kennis met u te mogen maken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Dank je. Ik ben er eigenlijk ook wel erg aan gehecht Ineens realiseer ik me dat ik op de dag waarop ik 1 maand droog sta ook m'n naam heb veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Joepie: gefeliciteerd Tida!!Hartstikke goed.... en op naar maand twee!Al een paar dagen geleden zag ik dat je meer op de d&d aanwezig bent en dat deedme goed. Je bent geweldig bezig! Je had een aanloopje nodig hè?Nah, maakt niet uit, het gaat er om dat je er bent!!xxx Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Wat lief van je!! Ja, ik had/heb zeker een aanloopje nodig. Nog steeds blijf ik hier per dag niet zo lang maar dat wil ik ook niet. Moet buiten oefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Je hebt gelijk daarin: buiten oefenen!En wat je hier kunt leren is iets anders: ik noem het "gratis therapie" omdat je toch erg veel kunt hebben aan de ervaringen van anderen, die kunnen je sterken; je kunt erkenning krijgen etc. Kortom je bent ook minder alleen dan. Ik ben dus erg blij voor je dat je je meer gaat laten zien. Ik denk dat je een heel leuk mens bent!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Gaat goed hoor Vandaag even een kopje koffie op het terras gedronken en zelfs in het winkelcentrum geweest. Een uur op het balkon gezeten en met de honden gelopen. Verder wel heel rustig aangedaan want ik ben behoorlijk moe. Dat laatste mag de 'pret' niet drukken Het is hier prettig omdat ik het nu nodig heb. Als een steuntje in de rug. De therapie begint 24 juni en ben erg benieuwd. Hoop dat ik haar ook als een steun durf toe te laten.Ik vind mezelf geen leuk mens. Kan wel warm zijn en betrokken maar ook enorm afstandelijk en egoïstisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden