Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En nu mis ik gewoon mijn beste vriend. Die ik geholpen heb met zijn doodswens.

Ben nog steeds blij voor hem dat het uiteindelijk gelukt is. Maar bij elk jaar erbij dat ik zijn aanwezigheid moet missen denk ik soms toch wel even dat ik zelf wat meer egoïstischer had mogen zijn. Maar de gesprekken en de openheid van te voren, maken dit gevoel wel draagbaar.

Is en blijft gewoon een dubbel gevoel, blij zijn voor de ander dat het gelukt is en je eigen gevoel dat je hem toch wel soms mist en dat eigenlijk niet mag voelen omdat je zo extreem mee geholpen hebt om zijn wens uit te laten komen.

Misschien is het best goed voor mezelf dat ik me niet zo snel hecht. Want in mijn trouwheid ga ik letterlijk over lijken soms.

Geplaatst

En om niet helemaal te verzuipen in zelfmedelijden. Denk ik aan de dag dat hij zei: ik moet van mijn hihihi af en meer hahaha doen. En toen hij het gezegd had sloot hij af met hihi en toen hebben we samen de slappe lach gekregen. :D

Geplaatst

Luisteren en observeren is super leuk in gezelschap, Kip (dat vrij is nog niet geruststellend voor mij, en ik heb mezelf over een grens geholpen, afkorten en eigen bijnamen bedenken voor iemand, is dat ik iemand heel graag mag erg ingewikkeld voor me)

Ik heb vaak best veel te zeggen, maar ik heb gewoon geen zin om mijn stem te moeten verheffen en dat is blijkbaar nodig om gehoord te worden.

Dan maar niet, en kom ik thuis met boel veel discussie punten.

Geplaatst

Dankjewel Fruitvlieg, ik laat even tranen over mijn wangen stromen die hoef ik niet altijd te bestrijden omdat ik de ander zijn vrijheid gun. Hij is vrij en ik mag best soms eens janken daarom.

Wat ik wel weet is dat dit pure liefde was, hij hielt net zoveel van mij als ik van hem. Dus op het echte einde heeft hij mij ontlast. :heart:

En daar ben ik hem nog steeds heel dankbaar voor. Want anders was ik zwaar getraumatiseerd. En nu alleen gewoon een beetje boos op het leven dat hij het zo moest doen.

Geplaatst

Eten is klaar. Gegrilde kip met aardappelschijfjes en salade.

Dochter eet na haar snorkelen.

Ernstig gesprek gehad met beide kids.

Dit ga ik niet alleen redden, werken en het volledige huishouden, zonder straks zelf in te storten.

Dochter dook na wat gebrom de keuken in om af te wassen.

Zoon drukt zijn snor!

Effe ernstig gesprek dus nu alleen met zoon...

Geplaatst

Laat dat beetje maar weg. Boos op het leven omdat deze ook last heeft van verlatingsangst.

Geplaatst (bewerkt)

Voelt overigens wel fijn om eens mijn gevoel hier neer gezet te hebben.

Zonder het hele verhaal te herhalen.

bewerkt door Spud
Geplaatst

Mijn broer is aan het klussen aan hun nieuwe auto en soms raakt hij er gefrustreerd van en als dan ook nog zijn vrouw erbij komt dan reageert hij zijn frustraties verbaal op haar af.

En ik snap dat, maar heb wel veel moeite om erbij te zitten wanneer ze het proberen uit te praten.

Want dan hebben ze het over zichzelf te veranderen en ik vind nou juist omdat ze zichzelf zijn dat de rede is dat ze komend jaar gewoon 25 jaar samen zijn.

Ik heb me dus maar aangeboden dat wanneer mijn broer flipt tijdens het werken, mijn schoontje mij kan bellen om haar hart te luchten.

Is namelijk vrij extreem hoe mijn broer en ik soms verbaal kunnen ontploffen. Als ik erbij zou staan zou ik hem uitlachen en hij mij ook, maar om die scheld kanonnades over je heen te moeten krijgen van iemand waar je super veel van houdt, kan soms pijnlijk zijn. Al bedoelen we het niet persoonlijk op dat moment.

Gisteren heb ik hem gezegd, dat hij daar ook rekening mee mag houden. Dat hij iemand heeft die dat accepteert en ermee om kan gaan. Bij mij liepen mijn partners gewoon weg.

Geplaatst

Oke,

Mijn poes zit net te piesen in de dakgoot boven mensen die zitten te eten op het balkon. Ik geloof dat de vrouw het niet zo leuk vond en gooide water naar haar. Poes accepteerde dat niet en gooide de inhoud van de dakgoot naar beneden en liep vervolgens heel rustig en relaxed door de dakgoot naar mij toe en ligt nu heel tevreden op de bank te spinnen.

Geweldig! Ja daar wordt ik vrolijk van. :D

Geplaatst

En nu dwingt mijn papflesserd me om me los te rukken van dit scherm. 4 jaar oud maar weet heel goed haar vrouwtjes grens aan te geven.

Fijn als je dat zelf niet kan.

Knuffeltijd dus. :heart:

Geplaatst

Opvoeden van pubers, blondie! Je zult ze maar de kost moeten geven.  :D

spud, ik had je berichtjes gelezen. Dus ik wilde een hart onder de riem steken. Maar toen ik het berichtje plaatste, kwam er nieuwe van jou waar je vrolijk was.  :P

Als ik niet drink herstel ik mezelf snel. Toch dankjewel! En nu quality time voor mijn kind.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...