Spring naar bijdragen

dinsdag 2 september


blondie6173

Aanbevolen berichten

Kruidenthee,

Op de eerste plaats kom je hier voor jezelf, dus een tijdje halen en even wat minder geven is helemaal niet erg.

Als je nu eens stopt met teruglezen, maar alleen misschien 2 berichten van de laatste pagina leest zodat je kan proeven hoe de stemming is?

Is dat niet beter voor je dan je helemaal terugtrekken?

 

Zeilbootbewoner,

Misschien zeg ik wel iets doms maar ja ik heb onlangs pas voor het eerst echt op een boot gezeten. Als je thuis bent, vaar je dan ook met je boot? Want met een beneveld hoofd lijkt me dat best moeilijk. Ik houd niet echt van invullen voor een ander, maar als ik jou lees zie ik iemand voor me die na de arbeid op zijn boot zit en er niet mee vaart. Is inderdaad wel relaxed maar als je een trek moment hebt heb je niet echt afleiding omdat je niet aan het varen bent. Zou het niet iets zijn om tijdens je werk met je nuchtere hoofd een route te plannen die je de week dat je vrij bent gaat varen? Wat ik begrepen heb van zeilen is het toch dat je daar behoorlijk je hoofd bij moet houden. Lijkt mij dat je dan weinig tijd hebt om aan drinken te denken en op het einde van de dag misschien wel zo moe bent dat je er niet eens meer zin in hebt. Ik heb het wiel ook niet uitgevonden maar dat kwam in mijn op toen ik je las.

 

Albert,

Misschien je losgeld thuis laten en je pinpas ook? Kun je op het vliegveld niet overstag gaan met de gunstige prijzen en onderweg ook niet. Moet je eerst naar huis om betaalmiddelen te halen en dat geeft je brein wat meer ruimte om er goed over na te denken. Voor dat andere heb ik ook wel een oplossing maar dat is hoe ik het zou doen, wat dat betreft ben jij een beetje veel meer liever dan ik. ;)

 

Fruitvlieg,

Wat is de betekenis van hobby eigenlijk? Vind dat een hele rare opmerking een hobby zoeken. Al neem ik het zelf soms ook in de mond.

Je vind iets leuk om te doen of ermee bezig te zijn of niet en daar wil je je vrije tijd aan besteden. Volgens mij zijn er genoeg dingen waar jij je vrije tijd aan wil besteden dus waarom zou je nog een hobby zoeken. :)

 

En eigenlijk mag ik dit niet zeggen, want ik wil mensen niet voor het hoofd stoten.

Maar ik denk dat ik mijn vakantie niet geheel nuchter door ga maken. Niet dronken worden maar waarschijnlijk wel iets drinken met mijn vrienden. Ik zei het onlangs tegen iemand en later dacht ik, zit ik nu al niet een partij droog te drinken? En moet ik dat nu niet gaan onderzoeken waarom dat is? Want dat nu al zo stellig te zeggen terwijl ik pas over 3.5 maanden weg ga is best wel voorbarig. Alsof ik het mezelf nog steeds niet echt gun, onafhankelijk te zijn van drank en nicotine. Terwijl ik zo van die lijst kan genieten die op het jaarpact draadje staat en vaak denk, zover wil ik ook komen.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...