Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 (bewerkt) Hé Tactive, jullie klok klopt niet! En ik de hele week maar denken dat ik er zo naast zat te kijken. Bericht geschreven vandaag, 22:27 22 augustus 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Spud je neemt niet te veel ruimte. En ik durf dat gewoon hier te melden hoor, mocht ik van mening veranderen. Ik moet wel kwijt dat je lekker snel doorhebt dat die klok niet goed loopt. Doet ie al honderd jaar niet in de zomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Hahaha Monster, van een terugval wordt je onzeker en dan ga je de schuld eerst bij jezelf zoeken. Staat er hier ook ergens vermeld waarom deze niet werkt tijdens de zomer? Is de klokkenluider dan op vakantie of zo? Albert jij bent ook een lekkere hoor! Log je gewoon uit zonder dag te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Truste Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 ben niet weg Spud, ben aan het opzoeken voor jou en geef Guilty pleasures ook maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Heb jij trouwens verstand van motoren? 2de handse? Waar je bij de koop daarvan op moet letten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Spud, ik denk dat een terugval zóveel impact heeft dat je wereldje kleiner wordt. Als de cassiere boos kijkt zal het óók wel aan jou liggen. Zoiets. Je bent een vrolijke noot hiero, lekker zijn wie je nu bent is fijn. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Truste Sow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Oeps! Sorry Albert was wat te voorbarig, zag je ineens niet meer ingelogd. 1 van mijn Guilties is deze https://www.youtube.com/watch?v=beKFjPEU_Fw Maaruh, is het niet beter om deze links op het linken draadje te plaatsen? Of het muziekdraadje? Blijft hier nog ruimte voor mensen die steun willen vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Nee Spud ik heb absoluut geen verstand van motoren, auto`s en techniek sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 ja is goed Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Die vraag was eigenlijk gericht aan Monster. Die rijdt immers dagdagelijks op een motor als ik zijn avatar mag geloven. Dank je Monster! Ja, ik voel 1000x beter als ik mijn positieve zelfje weer terug heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 motoren...............hm WIL JE ME AAN HET PRATEN HEBBEN? DOE JE GOED de banden, stuur recht enzo daar was je zelf al opgekomen 1. balhoofdlagers 2. keerringen bij de vering van mn de voorvork 3. ketting en tandwielen ze zeggen niks over de waarde maar wel of er met liefde onderhoud gepleegd is. Er zijn genoeg sites met betere info, dit is wat zo in me opkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Albert, ga jij dat draadje dan mee zoeken want in mijn haast kan ik hem al tig x over het hoofd gezien hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 wat wil je kopen Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Nou Spud je weet in ieder geval nu wel dat ik er geen verstand van heb hè volgens mij kun je the voice kijken op je pc via http://www.thevoiceofholland.com/ op de dag zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 veel plezier met The Voice en alles, truste iedereen. Ik ga droog naar bed en daar ben ik blij mee. Ik ben ook blij met jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Monster, dan denk ik toch dat ik gewoon iemand moet vragen om mee te gaan, want zover mijn kennis ligt, zitten lagers ergens van binnen dus kan je die nooit echt goed zien. Overigens nog nooit van balhoofd lagers gehoord. De rest weet ik op een motor wel te vinden. Testrit was goed, wielen waren recht, tenminste als je dat kan testen met heel even je handen los boven het stuur houden en de motor met je lichaam te sturen. Is ook geen racer zoals jij hebt, gewoon een eenvoudige Honda Shadow uit het jaar stillekes. Maar een motor die ik vanaf mijn 14de al gezegd heb dat ik die ooit eens zou rijden. Hij blinkt in ieder geval goed, vraag me niet naar pk´s want daar weet ik niks van. Maar die kan ik voor een prikkie kopen, erg aantrekkelijk om te doen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Truste Monster! Oké Albert dat wist ik niet, ga ik proberen. Ik kan inmiddels wel de Hollandse uitzending gemist kijken met een programmaatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Als het voor een prikkie is Spud zou ik de gok wagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ik ben geen echte vrouw die blijkbaar alles tegelijk kan. Lukt me niet om en dat muziekdraadje te zoeken en hier iedereen correct welterusten te wensen. Slaap lekker voor de slapers en nu duik ik de draadjes in voor dat draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Albert, ik heb het filmpjes draadje van Animal naar boven gezet, vind je dat oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ik was ook al bezig Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 bedoel je het muziekdraadje Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Nee, Filmpies, heb je het muziekdraadje gevonden? Dat is veel beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden