AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 lastige avond nu gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ja ietje, Ik drink nooit overdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Hé Albert! Is er niet een talenten programma die we nu met z´n allen kunnen gaan volgen? Verzet de gedachte aan drank een beetje. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 morgen pas spuddeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Of anders ergens op een ander draadje Guilty pleasures in muziek gaan luisteren van elkaar. Moet je linken zoeken, moet je luisteren, heb je helemaal geen tijd om aan je trek te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 en vanaf volgende week weer The Voice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 waar vind ik die draad spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Komt zeker alleen maar weer in Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ik vind de voorrondes juist leuker dan de optredens Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Weet ik niet, welke draad vind jij daar het beste voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ben bang van van wel Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 ik zal es voor je kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 RTL4 heb je niet Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 De verjaardag viel trouwens weer 100% mee, de rechter en de uitspraak waren momenteel toffere gespreksstof. Er lag een dossier van pak ´m beet 15 cm hoog op tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Kan ik wel mee leven hoor Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 jeetje leuke verjaardag idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Nee, heb ik niet en die zender heb ik al jaren voordat ik hier kwam wonen afgezworen. Maar blijf het grappig vinden om jullie commentaren te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Mijn pa had vandaag de rechter op visite Albert, maar hij heeft een fijn cadeau gekregen van die man, zijn gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 nou dan hoef je in ieder geval je stoel niet te draaien Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Ja zoiets begreep ik al Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 En hij had een brief van een uitvaartverzekering gekregen, hoe hij zijn begrafenis wilde regelen. Tja je uitvaart moet je blijkbaar plannen op een blij moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Zin in Guilty pleasures of is dit genoeg om je trek even te vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Geniet van je boek Ietjefietje en truste voor later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Nondeknetter! Soms kan ik wel heel erg over iedereen heen walsen hè als ik hier kom. Nee, ik heb zeker geen moeite meer om mijn ruimte te pakken. Maar mocht iemand er last van hebben, gewoon zeggen hoor dan probeer ik er wat meer rekening mee te houden. Als je het niet op het draadje durft mag dat ook via pb. Ben namelijk gestopt met alles in te vullen voor anderen, dus zolang ik niet terug gefloten wordt, ben ik zoals ik nu ben. Bovendien zit ik hier ook niet voor mijn zweetvoeten en zijn mijn vingers nog steeds niet even lang, ik leer dus elke dag weer wat bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 (bewerkt) Thee met peentjes hier. Balans van de Aldi, had die vandaag gekocht omdat ik dacht dat ik deze wel kon gebruiken. En de energie versie had ik al goede ervaring mee. Voor de grap ook maar ontspanning genomen, maar die smaakt niet zo lekker. 22 augustus 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden