anoniempje Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Dag iedereen De zoveelste nacht op rij wakker gelegen met de idee; Ik moet mijn leven toch echt weer in de hand krijgen S ochtend opstaan en dan ervan overtuigd zijn om NIKS te drinken en dan....een onverwacht moment (niet s ochtends gelukkig maar eender wanneer in de loop van de avond) "éentje kan geen kwaad en we zijn weer vertrokken. Ik drink niet zo gigantisch veel maar meer dan goed voor me is, en zo goed als elke dag niet overdag, ik werk, heb kinderen enz maar voor de rest eigenlijk wel elke gelegenheid is goed genoeg om er eentje te drinken, gezelligheid, vrienden over de vloer, om te ontspannen met een goed boek NEEN het moet gedaan zijn daarom dat ik me hier registreer, om een plek te hebben om te komen kijken dat het ook anders kan, om me op te trekken aan verhalen van anderen, om te zien dat het MOET vandaag dag 1, lijkt zo stom, 1 dag waaaaaw geweldig ik kijk uit naar dag 2,3,4 week 1 maand 3 ik kan het, het moet want dit kan mijn lijf onmogelijk vol houden anders groetjes A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Welkom Anoniempje, je zegt dat je niet teveel drinkt, maar toch naar jouw insziens teveel Heb je weleens bijgehouden per dag over langere tijd hoeveel je drinkt. Je kan hulp krijgen he, kan hier via adb en ook extern. En kom anders op dagdraad als je op punt staat om te gaan drinken of liefst nog eerder. Wens je heel veel succes, kom op he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anoniempje Geplaatst 14 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Misschien drukte ik het inderdaad fout uit :-) teveel bedoel ik geen kwa aantal glazen per dag maar WEL teveel omdat het echt een gewoonte is die er dagelijks is Goeie opmerking :-) en bedankt voor de welkomswoorden groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2014 Hee anoniempje, Welkom hier en succes met dag 1. Ik ben ook net gestop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden