Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 ik ben teruggefloten, psych doet niet aan relatietherapie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Die van mij is een trouwe hond...die kan je ook niet zomaar wegdoen Dus ja daar zal ik ook tijd en moeite in moeten steken Mijn koppie zegt weg ermee Mijn hartje zegt geef nog niet op ..te makkelijk is ook niet zinvol voor mij Liefst zou ik alle enegie in mezelf steken...maarja...das te egoistisch voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Psych wil toch ook het beste voor je man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 tja hut, ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik wat afstand neem nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Misschien ook beter..gepaste afstand Jij bent ook belangrijk...alles mag niet ten koste van jou gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 De luikjes klappen bijna dicht...blij mee Tijd om te slapen Trusten Hoop dat jij ook een beetje slaapt Jen en anders rusten is ook niks mis mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden