huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 En wijfie...ongezellig met die kleine ukkepuk? Het bos in jullie...energie ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Wijfie...er breken ook voor jou jullie andere tijden aan Eens rustig nadenken over ...wat wil ik...wat is zinvol voor mij...waar voel ik me goed..wat vind ik leuk Wat zou ik eens willen gaan doen Heel veel dingen worden minder zonder drank...voor de rest staat de wereld open voor jou Mooie tijds invulling Dromen..dagdromen..kunnen je al doen glimlachen...ook al zou je ze nooit waar kunnen maken Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Nu ga ik me echt aankleden hoor en naar de markt. Fijne dag allemaal. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Hier een stukkie fietsen met man.,..zal niet ver wezen maar het begin is er. Hij heeft eindelijk een fiets voor zichzelf gekocht Duizend mensen incl artsen hebben gezegd dat fietsen goed is.. Als je niet wil houd het op....smoezen genoeg en mensen nemen je niet meer serieus. Hopelijk een nieuw tijdperk voor hem......stiekum ook voor mij Ik blijf het klein houden Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Wederom mijn excuses voor het niet dagelijks aanmelden op het dagpact! Zo ben ik er en zo vergeet ik het ook weer! Stom! Het lijkt nu net alsof ik een loopje neem met mijn eigen probleem en met jullie. Sorry, dat is echt niet mijn bedoeling!  Afgelopen woensdag heb ik dé wedstrijd bij mijn moeder en haar man gekeken. De vorige keer dat ik dat deed verloren we de finale van Spanje, ik zie een patroon. Ze hadden allemaal lekkere hapjes op tafel gezet, alsof ik er nooit kom (soms kom ik er zo vaak dat het me tegen begint te staan). Mam en ik hadden een maand geleden een serieus gesprek waarin ze zei dat ze me wel een biertje wilde geven, maar dat zij en haar man het niet aandurfden. Voornamelijk vanwege het gedrag dat ik na bier kan vertonen. Tijdens de wedstrijd vroeg mam of ik geen biertje wilde en eigenlijk gaat bier samen met dé wedstrijd en wilde ik voor mezelf weten of ik het aankon. Bier 1 smaakte naar bier 2, want op één been kun je niet lopen. Maar bij anderhalf bier begon mijn gedrag te veranderen, wat mijn 'liefde' ook al zei, en ik vond mezelf zo niet leuk dat ik heb gevraagd om cola. Gisteren heb ik mijn mam opgebiecht dat ik nu zelf merkte dat mijn gedrag veranderde bij bier anderhalf en ze knikte en ze zei eigenlijk zonder het te zeggen:"Ja, vond ik ook rete-irritant". Mam is hyper-modern, dus rete zou haar passen.  Gisteren nog even samen met haar en haar man in de tuin gezeten en gewoon cola gehad. Ik moet voor mezelf duidelijk hebben dat drank me niet past, of het nu twee of twaalf biertjes zijn, ik word iemand die ik niet ben. Toch heb ik nog vaak het gevoel, waar ik meestal niet aan toe geef, dat ik de andere irritante zelf wil zijn. Mam blijft maar zeggen dat ik een schat van een meid ben, met een geweldig lief, leuk, gezellig karakter, en dat drank niets voor me doet. Zij heeft het ook meer door, omdat haar beide ouders stevig alcoholist waren, wat weer mijn voordeel is. Ik ben gewoon blij dat mijn mam weer in mijn leven is. Ze begrijpt me altijd net even meer dan mijn pap. Maar heb begrepen dat daar moeders voor zijn?Trouwens, goed nieuws.... 'Mijn bier' is uit de handel. De krat met twaalf flesjes (en nee, niet die blauwe dat smaakt naar water) is niet meer sinds 1/7/14 en met 24 flesjes in een krat ga ik niet sjouwen en nee, ook blikvoer wordt in dit huis niet getolereerd, dus het is 'beurt', zoals ze hier zeggen. Weer een heel verhaal over mezelf, maar moet soms kunnen toch?Hoe is het hier?  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Beste iedereen, aankomende dinsdag ben ik 3 wkn op vakantie en ben ik niet op dit forum. Daarna kom ik weer terug de draad oppakken. Iedereen hier veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Hier weer terug van landgoed. Helaas miezerde het en dat was voor mij een mooi excuus om niet het dak op te gaan met mijn gammele kop. Alleen wat grof vuil weggebracht en wat schoonmaakwerk in mijn huisje. Morgen weer een paar uurtjes spitten! Even wat minder hard zijn voor mijzelf zijn vandaag. Zo nog effe dochters fietsbandje plakken en daarna in mijn thuis-tuintje met een boek relaxen. Suikertje, je klinkt sterk Acanthus, Antoinnette en ProudMary reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Fietsbandje uitgesteld! Ga mezelf verwennen met de aekI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Aek? Mis ik wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Eerste ritje fiets ..wonderbaarlijk goed verlopen Hij kon weinig commentaar hebben op fiets...had um zelf gekocht Heb hem uitgelegd dat als je gewrichten niet gebruikt dat deze vast gaan zitten...gewrichten zijn zelfsmerend...daarom is fiets bewging goed Zelfsmerend kent hij vanuit techniek en werkplaatsje Denk dat hij het nu wel begrijpt ipv mopperen op zijn knie Nu weer verders Antoinnette en Acanthus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Tanks ietje En gefeli...gaan jullie nog een beetje vieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Haha, lachen om het fietsgebeuren van je man Hutt. Ietje gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Ja Jen, hoe is t nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Dit ritje was ook niet zijn bewuste keus hoor Ik zei dat wel boodschappen zouden doen op de fiets en hij zei ja Maar hij zat achter pc en hoorde geen fiets er achteraan Dus jadaar keek hij van op ..dat ik fiets pakte ipv autosleutels Ik zei dat hij ja zei..dus ja nu kon hij geen spelbreker zijn..hij had immers niet goed geluisterd. En ik laat me niet van de wijs brengen Acanthus en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 ProudMary, gefeliciteerd met precies 1 maand droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Voor agnieta...broodje hamburger veel sla en uien Homemade natuurlujk Suiker nog een beetje vermaakt vandaag? Vanavond nog ff zwemmen..relaxmodes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Ha die Madeleine, leuk je weer te lezen! Hut, ik moet nog ff iets rechtzetten. Ik sta geen 20 dagen droog maar vandaag 13 dagen! 28 juni voor het laatst gedronken. Ik zit sinds een paar weken in therapie. Niet zozeer om van de drank af te komen, maar om mijn gedrag te veranderen. Zij (de therapeute) zei iets heel moois tegen mij: Je bent geen alcoholist, maar het is iets wat je doet! Het drinken dus. Dat vond ik hele wijze woorden van haar. Ze is ook heel erg van de mindfullnes en ze heeft me geleerd om mezelf gerust te stellen. Dat is heel belangrijk voor mij. Ik fiets elke dag hele stukken om mijn energie kwijt te kunnen. En ik geniet er ook nog erg van! Jammer dat ik de smylish niet kan vinden, maar misschien moet ik meer oefenen. Iedereen een mooie dag verder en hou je taai! Doe ik het ook! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Goed bezig kunsie We kunnen nog een hoop leren van onszelf met een beetje hulp van buiten af Hoop je meer telezen en ik heb veel aan je gedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Dankjewel Suikertje! Hee Hutt, dat eet ik ook. Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Toch wel met ijs toe...om je maand te vieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Terug van de Zweedse. Effe koken, en daarna nix meer. Doodmoe van al dat gesnif! Voor Agnieta, Spinazie met aardappeltjes en speklappie. Geen toet voor mij, effe versoberen na vette hap van gisteravond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Btw. Gaan jullie nog voetbal kijken? Gaan voor de poedelprijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Heb boodschappen gedaan, nu echt huis wat opgeruimd, oa vitrages gewassen MijnGerrit. Â Voetbal kijken ga ik denk ik niet doen, denk dat ik om half 11 gewoon ga slapen. Â Geen idee waarom jullie menu doorgeven aan Agnieta, niet alles gelezen van laatste weken. Ik meld toch maar even dat ik hier eigengemaakte tomatensoep eet met champignons erin en erbij en met geroosterd brood. Â Ben trouwens 4 kilo aangekomen in 5 weken. Beetje goed en regelmatig eten heeft me goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Dank je Hutje, ik lees je graag! Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat de forumleden vinden van de stelling dat we geen alcoholisten zijn maar dat het iets is wat je doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden