huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Tuurlijk leer je van je allerergste periode....ik ook..das iets wat ik niet meer wil...en ook voor zal waken om niet in terecht te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 ja huttula, maar ik denk dat ik nog andere dingen opving. Zoals meer empathie. Een realistischer beeld van het leven. Dat soort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Misschien raar, maar ik heb er geen spijt van. Het hoort als het ware bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ik heb ook nergens spijt van...soms jammer...kan het toch niet terugdraaien Ik zou ook niet met iemand willen ruilen om het beter te hebben De tijd die ik nog wel heb..wil ik toch bewuster wat van gaan maken Moet zeggen dat voelt vaak eng maar ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Muziekje voor je gepost, hut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Thanks..Jen Ook andere muzieksoorten ben ik gaan waarderen...en edith is ook mooi Moet bij Edith altijd aan een tante denken...ze had altijd Piaf op als ze gezopen had...en dat was vaak Zit in de familie he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Bij mij zit het ook wel een beetje in de genen, maar minder extreem dan bij jou denk ik. Mijn moeder dronk eigenlijk matig. Mijn vader wat meer. Mijn broer tot hij in coma lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 En jij? Mijn moeder was erg..maar ik nog erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Mijn moeder is erg geweest ooit. Denk dat ze alcoholist wilde worden, maar dat lukte haar niet. Ze viel gewoon op de grond na een bepaalde hoeveelheid drank. Ik: tja. Ik ben een alcoholist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Drink je nog veel,matig in vergelijking met eerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ik drink matig in vergelijking met eerder, huttula. Ik zoek hier hulp om niet te vervallen in het extreme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ik wou mezelf ook van de wereld afzuipen..is me ook niet gelukt. Dat ik dit zolang heb kunnen volhouden is nog een wonder..nou ja wonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Mooi Jen dat je hulp zoekt en niet in extreme valt Extreem is vaak niet goed...wat het ook is Dat is ook weer zo les waar je vooruit meegaat... Ook aleens geprobeerd te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Waarom wou je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ik ben twee keer gestopt, in ziekenhuisomstandigheden. Eigenlijk is dat mijn ambitie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Achteraf denk ik..dat ik echt zoveel moest drinken dat ik niet meer kon...op was..geen uitzicht...een cirkel waar ik niet uit kon Vluchtgedrag..was voor mezelf op de vlucht Kwam mezelf iedere dag weer tegen...werd toch weer wakker..nuchter..nouja nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Wat is je ambitie wel dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 en waarom dan drinken en niet bijvoorbeeld een definitieve oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Mijn ambitie is om een zinvol leven te leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Minderen met alcohol is geen doel, maar een middel. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Drank is de makkelijkste manier om te vluchten Denk dat ik te laf was..en verslaafd Definitief is ook stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Middel...soort medicijn Mooie ambitie Jen..zinvol leven Is de mijne ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Drank is de makkelijkste manier om te vluchten Denk dat ik te laf was..en verslaafd Definitief is ook stoppen En stoppen was iets wat ik niet kon...zonder geen leven Dubbel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Je was dus verslaafd voordat je wilde stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Ik heb ooit aan de staaf van mijn studentendouche gevoeld, gecheckt. Conclusie was dat dat spul toch niet stevig genoeg was. Dus dan maar weer gaan mokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden