Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Stoere plaat Monster! Truste. Ik ga ook afsluiten. Tot morgen of elders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 zeker niet om de oorzaak meteen door speculatie vast te stellen al lijkt het voor de hand liggend... But hee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Nee Lotus, maar ik heb soms te weinig aandacht. Nochtans is aandacht hebben goed. Leid me van mezelf af. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Slaap lekker Lotus! Theateren is fijn, als je er van houdt Dan bestaan er geen grenzen Wellicht handig in je fysiek daar wel rekening mee te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 jij ook van het theater Mai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ooit wel Jen Er komen weer stiekum en langzaam dingen op mijn pad Maar ik durf nog niet zo goed... Komt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ja klop Mai. Ik moet echt goed mijn grenzen aangeven. Doe ik ook wel, maar soms ietsiepietsie te laat en dan neem ik het mee naar een volgende keer. Jen, aandacht is fijn, stilstaan bij jezelf is ook belangrijk. Doe je blijkbaar ook omdat je weet waar je behoefte (in dit geval aandacht) ligt. Niets mis mee. Truste voor strakkies! Ik moet er van mezelf in, mijn mannen zie ik morgen ochtend wel, als ik niet weg ben. Oh lees ik Mai nog.....Heel nieuwsgierig, maar lekker dan nog even voor jezelf houden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Maar aandacht is flexibel, je kan het voor verschillende dingen hebben :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 (bewerkt) the flexibles will rule the world Ik weet niet wat de zandtovenaar is Toveren vind ik een fijn woord Zand om in te spelen ook Als ik slim ben dan doe ik Rondje hondje, rondje slapen De muzikant is pas na drieën thuis en morgen weer vroeg op voor de volgende sessie Daar ben ik nu dus even druk genoeg mee Theater up-date volgt Spelende mensen, die hebben we nodig Want dan wordt werken omgetoverd tot spelen Dat doen we graag 28 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Als hij kon toveren,kwam alles voor elkaar.Als hij kon toveren,was niemand de sigaarAls hij kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toverendan hielden alle mensen van elkaar.Liedje van Herman van Veen ;-)Ik tover mezelf nu naar bed, en hopen dat Klaas Vaak langs komt huttula en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ietje, hele zandbakken gaan dat worden dan...Grijnzz. Zo mooi dat zand toveren....Trusten. Nu ga ik echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ben onderweg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 (bewerkt) 28 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 (bewerkt) Vandaag frittata gemaakt Iets teveel peper erin (en in m'n ogen gewreven, zo'n dag...) 28 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Mooi de link Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ik heb vandaag een beginnetje gemaakt aan wat onmogelijk lijkt. Beweging en hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Net een rare film gezien: Pay it forward. Een lekker ontspannende film, maar op het einde sterft het jongetje ineens onverwachts en baf gedaan. Pff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Hier 12 years of slave...heftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Hoezo onmogelijk Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Onmogelijk lijkt, huttula. Een berg zeg maar. Maar nu met wat hulp al wat meer moed. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Welke beweging en hoezo hoop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Verandering Mai, en de hoop dat alles in orde komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Verandering is altijd goed Op hoop van vertrouwen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Als er 1 bijna onmogelijk lukt...word de rest een stuk minder onmogelijk Lijkt raar maar het heeft mij sterker gemaakt...en niks is meer onmogelijk tenzij ik het opgeef Er is veel mogelijk...je koppie geeft vaak sneller op als de rest...heb ik geleerd....en ook ervaren Go for it..Jen Jen en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ik heb het gevoel bij tijd en wijle Dat ik mijn best moet doen Maar dat hoeft niet En daarom wil ik het graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden