george Geplaatst 24 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Hallo, ik moet eerlijk bekennen dat het wel deugd doet om iets op het forum te zetten. Ik overweeg om komend weekend meer op het forum te schrijven/lezen als ik het moeilijk heb. Momenteel voel ik mij weer lekker, geen zin in alcohol wel om te sporten. Vaste patronen doorbreken, vrijdag na het werk met collega's naar de kroeg doe ik al 2 weken niet meer. Het waren vooral de feestjes die zwaar waren... Komend weekend staat er niets op het programma, moment om zonder bier het weekend door te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Goed voornemen George! Wat je aandacht geeft groeit....dus goede voornemens ook. En inderdaad....achter het toetsenbord en hier je steun zoeken! Veel mensen die je er doorheen gaan helpen, dan gaat het vast lukken. Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Goed plan George. Feestjes maar even niet voorlopig. Zeg maar dat je hoofdpijn hebt Misschien een open deur, maar toch maar even. Onder het thema " Ditjes en datjes & dagdraad" wordt iedere dag een nieuwe draad aangemaakt. Het is een soort virtuele huiskamer, waar van alles passeert. Van flauwe grappen tot activiteitenlijsten via filosofische overwegingen tot mensen die op dat moment in de shit zitten. Het is de meest actieve draad van het forum en er is ook een Dagpact, waarop je je kunt inschrijven als extra steuntje. Kijk maar eens, mocht je dat niet hebben gedaan. Als we je als nieuwkomer niet zo lijken te horen, dan moet je gewoon wat harder roepen. Succes George! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 George, Hoe staat het met de plannenmakerij voor het komende weekend? En in meer algemene zin? Je hebt veel berichten gehad, zit er iets voor je bij? Hup George! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 George, Vanmiddag begint het weekend, zou je kunnen zeggen. Ik wens je veel succes! Laat je wat horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
george Geplaatst 30 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Hallo, eindelijk! wel gedronken maar met mate, zo wil ik het, hopelijk kan ik zo verder, op maandag fris wakker worden! met mate bedoel ik veel water tussendoor, veel gewerkt aan het huis zaterdag en gisteren 98km gefietst a 32,6 gemiddeld. Op naar het volgend weekend. bedankt voor de steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goed bezig. Heb je ook een plan voor minder actieve dagen? Was mijn eerste gedachte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden