Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Geplaatst 7 juni 2014 Daar heb je mee te dealen Hoop is goed Vertrouwen beter
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Geplaatst 7 juni 2014 En dat bedoel ik Zo steek ik in elkaar In good & bad times.. Het hoort er allemaal bij Het leven gaf me NOG een kans... Ik ben blij voor je Jen Ook al is de situatie zoals die is What doesn't kill you, makes you stronger Even when it kills
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Geplaatst 7 juni 2014 Hoop dat het op deze manier goed komt. Vertrouwen dat het anders op een andere manier wel ergens zal belanden.
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Geplaatst 7 juni 2014 Ik ben niet ongelukkig Mai. Ja, 't is moeilijk. Maar verveling is wat ik niet verdragen kan. Nu overdrijf ik, een paar dagen geleden was ik overspannen. Zo met stresskoppijn en heel de ellende. En dat komt nog terug.
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Geplaatst 7 juni 2014 Alles komt terug Alles is er Ik vind het fijn je even te spreken Jen Ook al raak ik mss de kern niet Maar dat komt door de beperking van woorden Ik heb me leren te vervelen Dat kan ik best heel goed Dan komt het moment Ik voel het aankomen... Vertrouwen Ik weet dat je niet ongelukkig bent Het beste kan men tevreden zijn Dan pas is er ruimte voor meer En dat begint steeds weer Met te blijven durven dromen
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Geplaatst 7 juni 2014 Je schrijft poetisch, maar ik zit nu met iets heel prozaisch in mijn hoofd. Overleef ik mijn proefperiode?
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Geplaatst 7 juni 2014 Als niet, dan hebben ze mij heel tegenstrijdige signalen gegeven. Ma ja.
Mai Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Geplaatst 8 juni 2014 Dat weet je niet Overleven doe je hem vast Hoe het ook komt Je hebt het wel gedaan Niet voor niets.
Jen Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Geplaatst 8 juni 2014 jamaja is belangrijk voor mij Mai, dat ik blijven mag
Mai Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Geplaatst 8 juni 2014 Dan hoop ik met je mee Je kreeg toch positieve feedback?
Jen Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Geplaatst 8 juni 2014 ik probeer hier afbeelding te plaatsen ma lukt niet hahaha
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden