Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Welke site? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 deze tiens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ik ben al een beetje aan het testen om volgende week weer een glas minder te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Waarom eigenlijk? Als je wil stoppen, waarom dan morgen niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Dit is blijkbaar mijn manier. Ik bouw het af, net als medicijnen zoals oxazepam, waar je niet gelijk mee kunt stoppen als je dat lange tijd dagelijks gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 ik denk soms dat mensen te voorzichtig zijn, maar ik ben zelf nogal onkruid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Lees anders m'n draadje nog maar eens waarom ik niet (nog eens) in één keer stop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ik ga zo stoppen Jen. Probeer jij ook te gaan slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 ik las je, maar bij deze hoeveelheid kom je echt niet in een delirium. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 (bewerkt) Ook een stukje geestelijke en gewoonte ontwenning Jen. 24 mei 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 (bewerkt) Een delerium tremens ben ik in dit stadium ook niet meer bang voor. Maar ik doe het rustig aan, dat werkt het beste voor mij. 24 mei 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Trustte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ik ben gaan minderen na een tijd - cold turkey - niks. Waarom dan terug kan je vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Truste onkruid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden