Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Te druk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 mooi ff oefenen Iet "mag het ook iets minder?" anders wordt het stoppen beetje melig internet is geen 5 sterren hier slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Nat van nu gelukkig warme douche ga ik toch droog naar bed! Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 ik hoop voor morgenvroeg op een heet bad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Jij wel Vol, mijn douche was ook koud vanmorgen, dus vrees voor morgenochtend. Ik kan je "mijn" monteur aanbevelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Zo, ff bijgelezen. Fijn om nog eens iets van A3 te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Meld me droog af bij deze, de week is vol. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 welterusten wimmelt en ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 hoi wijfie, hoe verliep je avond? Beter dan je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 (bewerkt) Grmblllll... Weer een nacht doorhalen?Echt niet...Kan dus weer de slaap niet vatten!Bahhh 13 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Ging het op je werk Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Dank je, Ineke. Ja, maar ik moest terug op gang komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Goedenacht, nachtploeg Overuren betalen ze zeker niet uit hier op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Jen, je bent je eerste volle dag op je werk weer door. De tweede is dan makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Dat denk ik ook Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Kun jij niet slapen, of ga je altijd zo laat naar bed? Ineke is altijd laat en ik kom er soms weer uit als ik niet slaap of erg wakker word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Ineke, lukt het een beetje om binnen je doelstelling te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Ja het gaat goed Gerrit, nog steeds aan m'n eerste glas bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Mooi! Dat gaat je lukken volgens mij! Ik ga zo een boek lezen totdat ik slaperig word. Morgenochtend wil ik vroeg op (voor mijn doen dan). Hoop dat het lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Ik ga normaal vroeger slapen, Gerrit. Weet niet wat ik heb de laatste dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Onrust misschien Jen? Een hoofd dat niet stil wil worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 ja dat wel. Maar toch. Dat heb ik altijd wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Toch weer proberen om een balans te vinden Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 tja, het moest er van komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Is jouw leven in balans, Ineke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden