Acanthus Geplaatst 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2014 Trustte Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Die fb-foto was een ongelukje Ineke. Ik deed een "paste" en snap nog steeds niet hoe die fb-link... Anyway, jij bent nieuwsgierig, dat wist ik al :-) Iemand van mijn werk die op dit forum rondneust... hm, die zil ook niet door mij gekend worden? En fb-vrienden kunnen wel het probleem zijn: stel dat iemand in een zatte bui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ik ga ook stoppen. Trustte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 (bewerkt) Ach jopie, nog niet, maar ik probeer te vertrouwen. 14 mei 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ja mooi stuk van A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 't is inderdaad gewoon ik. En er zijn in het "echte" leven meer mensen die weten dat ik alcoholiste ben dan ik wil geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 ik wil naar het gevoel dat ik kan laten gebeuren, betijen dacht dat dat op mijn 40 zou komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 hahaha ja da snap ik wel we moeten het nu ook nie te gemakkelijk maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 ik had op een forum eens laaiende (anonieme) ruzie met een ander forumlid. Stuurt een forum"vriendin" een mail uit naar ons allebei. Op mijn niet-anonieme email. Â Tsja. Â Het gevaar van fb-vrienden die graag drinken. Ons kent ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 daar ben ik niet uit, jopie. Lijk ik het te willen, wil ik het? Ik denk wel dat ik het wil, het is zelfs zo dat dit de laatste kans is die ik mezelf bied. Of is het net dat? Met gretigheid de laatste kans verprutsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ineke, Is zo'n hondje dan niets voor jou? Moet je 's ochtends vroeg uitlaten!  Gek op lieve honden en katten.  Dit was mijn laatste kat.  Wel een beetje lastig om te typen.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ik vind nog geen rust. Â Man in psychose in ziekenhuis en Jen pas nieuwe job => Jen kan alles aan - allez ja, behalve huishouden dan Man thuis en Jen in minder nieuwe job => Jen begint met ex te babbelen en te zuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 ja dat uitlaten 's ochtends.... daar begon ik ook mee, en toen snapte ze het kattenluik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ja snap ik Jopie. Â Heb ik ook gedaan, hondjes uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ik ben trouwens met een hond en huisdieren opgegroeid. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 hihihi Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ik vind nog geen rust.  Jen begint met ex te babbelen en te zuipen  Dat laatste zinnetje...  Dat brengt je al helemaal niks Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 (bewerkt) Vroeger kon ik mijn gevoelens beter uiten  14 mei 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 (bewerkt) Jen  Mijn ex wilde niet geholpen worden,  ik zag hem kapot gaan  van een knappe, intelligente, humorvolle lekker gozer  in een gok- en drugsverslaafde die stemmen in zijn hoofd kreeg 14 mei 2014 bewerkt door Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ik was nog geen twintig jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 dat is hard, Ineke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Het is niet vanzelf sprekend dat jij het allemaal aankan,  ik raakte een aantal jaren later zwaar overspannen,  crisisopname  daarna ben ik 2 1/2 jaar in therapie geweest.  Daar heb ik nu heel erg veel baat bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ja zeker hard, ik wist niet anders als dat ik met hem oud zou worden, dat is wat ik wilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Probeer jij ook zo te gaan slapen Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 leeft hij nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden